gravit777 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Witam kolegów, od jakiegoś czasu mam wrażenie jakby auto powyżej 3,5k obrotów nie chodziło tak jak trzeba tzn tak jak kiedyś, wczoraj przejechałem się z kolega i podpiął vag i zapisał takie oto dane: http://vaglog.pl/log_246587.html http://www.directupload.net/file/d/4233/fvtl7lgr_jpg.htm Auto jest po programie, na chipie zrobiłem już 30k kilometrów robione u aligatora wiec program jest profesjonalny, niestety dziś zauważyłem ze kolega nie do końca zgrał to chciałem ale jest tylko to ;/ macie może jakieś sugestie odnośnie tych logów lub co zrobić ? ogólnie auto nadal fajnie chodzi ale kiedyś np na 4 biegu fajnie ciągnął do 4,5k a mogę nawet do 5k wystrojone teoretycznie na 142km i 310Nm pozdrawiam Edytowane 14 Stycznia 2016 przez gravit777
Leopold27 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) za mało logów.Dynamiczny nie wyrabia. Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Leopold27
gravit777 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 a jakie logi zrobić żeby wszystko było czytelne i szłoby coś wywnioskować ?
Leopold27 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 dynamiczne, temp silnika 90c od 1400-4200obr-każdy osobno,trzeci bieg. Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Leopold27
Jarol Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Doładowanie dość wysokie jak na seryjna turbosprężarkę. Zrób log kanału 11 żeby było widać ile turbo ma zadane w programie. Pompa wtryskowa nie wyrabia bo nie trzyma zadanego początku kąta wtrysku paliwa.
Leopold27 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Doładowanie dość wysokie jak na seryjna turbosprężarkę. Zrób log kanału 11 żeby było widać ile turbo ma zadane w programie. Pompa wtryskowa nie wyrabia bo nie trzyma zadanego początku kąta wtrysku paliwa. Auto ma program. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Leopold27
gravit777 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) problem chyba rozwiany, przynajmniej tak mi sie wydaje, ostatnio jak robiłem logi to na desce miałem 90C ale na vagu było 70 dziś wymieniłem termostat i temperatury się pokrywają i furka znowu jeździ, przynajmniej takie mam wrażenie bo ja dziś przegoniłem wcześniej na 4 biegu szedł do 160 i klękał dziś do 180 bez problemu i jeszcze chciał iść ogólnie mam turbo awx, mam tez dodatkowa pompę paliwa bodajże z bmw zamontowana ale to już po programie było a pompa była regenerowane w zeszłym roku wiec jeszcze na gwarancji, być może na wiosnę zdecyduje się na sprzęgło i dwumase z awx, wtryski 230 i zmienię intercooler ale zobaczę już parę razy bylem blisko ale nie zrobiłem bo w sumie z 6k zl musiał bym na to dać a moc tylko 170 max wiec chyba będę zbierał na inny samochód ;/ zaniedlugo zrobię nowe logi gdy kolega będzie miał czas, a jak sadzisz Jarol czy niska temperatura silnika może mięć wpływ na to jak napisałeś ze „Pompa wtryskowa nie wyrabia bo nie trzyma zadanego początku kąta wtrysku paliwa” ? Edytowane 15 Stycznia 2016 przez gravit777
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się