pioteros Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 z powodu nowego auta stare się na mnie wypięło i jest zonknigdy nie było problemu z jego odpaleniem nawet w ostatnie mrozy po -18 po paru dniach zawsze gadałpewnego dnia, wrocilem do domu po robocie bylo deko na plusie i straszna chlapa, mokro itp itd... normalnie przyjechalem zgasilem auto jak zawszeza dwie godzinki wychodze z domu, lekki mroz -2, odpalam i nic totalnie zerodolalem wachy - nic, bledow na kompie zero, na lince nie dalo rady tez go odpalic, modul zaplonu podmieniany, pompka paliwa slychac ze cos tam dziala jak zawszea ten dalej tylko kreci rozrusznikiem i na tym sie konczy, paliwa chyba dostaje bo smierdzi, ze strachu nawet kompresje sprawdzilem bo to moze rozrzad czy cos, to po ok 11.2 na kazdym garze...pierwsze przypuszczenie G28ale moze ktos jeszcze ma jakeis propozycje ?
--Rafcio-- Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Mogłeś trafić z tym G28, nie masz kabla żeby to vagiem przeskanować takie coś powinno od razu wyskoczyć.
pioteros Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Nie ma błędów trefne paliwo, czy tam woda w baku, po zagrzaniu go feralkiem odpalil na lpg, na benie nie chce jeszcze palic, podjade gdzies do cieplego garazu na odmarzniecie i zaaplikuje jakis srodek zimowy do pb i powinno byc ok, mozna zamknac
rafal9119 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Tańsze paliwa to i stację więcej kombinuja
pioteros Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 nigdy sie nie dojdzie niestety chyba ze leje sie od razu caly bak i pilnuje paragonu wtedy mozna sie klocic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się