marcin19781015 Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 witam mam problem mianowicie ,po wymianie paska wieloklinowego spadla mi moc silnika (jakby cos z turbo) oraz wspomabanie chamulcow w czasie jazdy raz dziala raz nie strach jezdzic,nic nie odlanczalem nic nie przestawialem nic nie demontowalem zadnych kabli nie odlanczalem itp.Podczas wymiany paska wieloklinowego nie zalozylem paska od sprezarki klimatyzaci bo mi na klimie nie zalezy .komputer nie pokazuje bledu.Pytanie czy spotkaliscie sie z tym kiedys czy moze ktos pomuc dzieki (silnik nie ma mocy jak bylo wczesniej)
piotrsob1 Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 (edited) Pewnie coś się rozłączyło lub puścił sparciały wężyk podciśnieniowy w okolicach elektrozaworu N75 i akumulatora podciśnienia Wymieniając pasek PK operowałeś w tej okolicy Trzeba dokładnie posprawdzać A i małe pytanko , po co trzy tematy o tym samym ? Edited January 20, 2016 by piotrsob1
marcin19781015 Posted April 1, 2016 Author Posted April 1, 2016 ogarne to jutro i dam znac co sie stalo ogarne to jutro i dam znac co sie stalo okazolo sie rozpiolem jeden wezyk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now