mks1948 Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 Czy zbiorniczek przelewowy powinien być otwarty tzn gdy jest za dużo płynu powinien ściekać na dół w silnik czy zamknięty i wgl nie oddawać nadwyżki płynu ?
jacek70 Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 (edited) Jak otwarty czy zamknięty. Korek ma być zakręcony a gdy jest temp.90°C to po z gaszenia silnika nie wolno odrazu go odkręcać bo wywali płyn a i sparzyć się możesz. Edited January 24, 2016 by jacek70
pilKOZAK Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 jak masz np. walniętą uszczelkę pod głowicą to może wywalać płyn przez korek
mks1948 Posted January 24, 2016 Author Posted January 24, 2016 Sory za źle sprecyzowane pytanie ,chodzi o to ujście
pepik Posted January 24, 2016 Posted January 24, 2016 tak, jak będzie za dużo płynu to tamtędy poleci on w dół silnika
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now