Skocz do zawartości

mks1948

Pasjonat
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mks1948

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Chojna

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

448 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mks1948

0

Reputacja

  1. Czy wystarczy tylko ta "półkę" okręcić ? Wiesz może ile tam śrubek jest bo nie ukrywam że studiuje i nie mam narzędzi i musiałbym się jakoś przygotować @@ up samo się naprawiło
  2. Witam posiadam audi a4 B5 97' 1.9TDI mam problem od jakiegoś czasu z kierunkowskazami, warto dodać że sytuacja ma miejsce w zimę gdy jest dużo wilgoci. Chodzi o to że jak uruchomie silnik , kierunkowskazy rzadko kiedy działają dopiero jak silnik się zagrzeje to działają dłużej ok 3pikniecia a tak to lipa, czasmi nawet ciężko je włączyć. Zauważyłem rownież że czasmi jak włączam kierunkowskaz to świeci mi się dosłownie sekundę kontrolka dodatkowych świateł np z przyczepki, a warto dodać że awaryjne działają normalnie oraz żadna żarówka nie jest przepalona bo bym to poznał. Proszę o jakieś porady i wskazówki.
  3. mks1948

    Odczyt logów

    Nie mam pojęcia , ktoś coś więcej sie wypowie ?
  4. Witam proszę o analize logów , coś mi się zdaje że w gr 000 i innych nadpisały się wyniki i są pomieszane w niektórych STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_278651.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_278650.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_278649.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_278648.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_278647.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_278646.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_278645.html DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_278628.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_278629.html Grupa 005, 006: http://vaglog.pl/log_278627.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_278609.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_278608.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_278607.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_278606.html @up @up
  5. mks1948

    Odczyt logów

    Witam moje Audi ostatnio w okolicach 120 km/h łapie notlauf , zrobiłem logi i proszę o interpretację ich Dodaje logi poniżej STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_278651.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_278650.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_278649.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_278648.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_278647.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_278646.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_278645.html DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_278628.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_278629.html Grupa 005, 006: http://vaglog.pl/log_278627.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_278609.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_278608.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_278607.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_278606.html @upp
  6. Dodaje logi poniżej STATYCZNE: Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_278645.html">http://vaglog.pl/log_278645.html</a><br/> Grupa 018: <a href="http://vaglog.pl/log_278646.html">http://vaglog.pl/log_278646.html</a><br/> Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_278647.html">http://vaglog.pl/log_278647.html</a><br/> Grupa 010: <a href="http://vaglog.pl/log_278648.html">http://vaglog.pl/log_278648.html</a><br/> Grupa 008: <a href="http://vaglog.pl/log_278649.html">http://vaglog.pl/log_278649.html</a><br/> Grupa 007: <a href="http://vaglog.pl/log_278650.html">http://vaglog.pl/log_278650.html</a><br/> Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_278651.html">http://vaglog.pl/log_278651.html</a><br/> DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: <a href="http://vaglog.pl/log_278628.html">http://vaglog.pl/log_278628.html</a><br/> Grupa 000, 001, 003: <a href="http://vaglog.pl/log_278629.html">http://vaglog.pl/log_278629.html</a><br/> Grupa 005, 006: <a href="http://vaglog.pl/log_278627.html">http://vaglog.pl/log_278627.html</a><br/> BASIC SETTINGS: Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_278609.html">http://vaglog.pl/log_278609.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_278608.html">http://vaglog.pl/log_278608.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_278607.html">http://vaglog.pl/log_278607.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_278606.html">http://vaglog.pl/log_278606.html</a><br/>
  7. Zrobię najszybciej jak się da dodam iż ajk wcisne gaz w podłoge przy 80 kmh to tak w okolicach 90 km/h buda strasznie się trzęsie czy to może mieć coś wspólnego z powyższymi objawami
  8. Witam mam problem z moją audi a4 b5 , silnik to 1.9 TDI 90 km , od pewnego czasu nie ma tzw ''buta'' do 120 km idzie jakoś normlanie ale po przekroczeniu tej prędkości łapie muła taki przeskok , jakby go powietrze zatrzymywały dzieje sie tak też na 4 biegu i wcisnięty gaz w podłogę też jakby by go coś zatrzymywało , coś podbnego jakby w automacie zmieniał się bieg niestety mam manuala. Ostatnio pojawił się też wyciek oleju nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym ale prawdopodobnie tak , kod który odczytałem z Vag to 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym , w tamtym roku miałem ten sam problem i łapał lewe powietrze na łaczce miedzy turbo a IC , wyciek prawdopodobnie zaczyna swój bieg tutaj (patrz zdj) i tak cieknie po rurce od spodu ( jest go troszeczkę w tej rurze), ostatnio był wymieniane szczotkotrzymacze, i po tej operacji stracił moc czy jest możliwe że gdzieś w tych okolicach się coś popsuło , od tej naprawy ?
  9. Znalazłem wyciek , olej znajduje się również w dolocie ale jest go bardzo mało, ktoś mógłby mi wyjaśnic co to i jak to naprawić ? @up
  10. Olej od jakiegoś czasu wypluwa ale takie przestoje w przyśpieszeniu od jakiegoś czasu, od mojej kadencji żadnych przygód nie miał
  11. Witam mam problem z moją audi a4 b5 , silnik to 1.9 TDI 90 km , od pewnego czasu nie ma tzw ''buta'' do 120 km idzie jakoś normlanie ale po przekroczeniu tej prędkości łapie muła taki przeskok , jakby go powietrze zatrzymywały dzieje sie tak też na 4 biegu i wcisnięty gaz w podłogę też jakby by go coś zatrzymywało , coś podbnego jakby w automacie zmieniał się bieg niestety mam manulala. Ostatnio pojawił się też wyciek oleju nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym ale prawdopodobnie tak , kod który odczytałem z Vag to 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym , w tamtym roku miałem ten sam problem i łapał lewe powietrze na łaczce miedzy turbo a IC @@@ up
  12. Ok sprawdzę to , a co z licznikiem dziennym , kasuje się u mnie po tyś km ? Czy da się to zmienić ?
  13. Nie , wolałbym się upewnić że albo nie mam tam żarówek albo się spaliły a co do ręcznego , jeżeli go zaciągam to nic się nie świeci ale jak odpalam to normalnie miga , a co z tym limitem km dziennych ?
  14. Witam mam kilka pytań odnośnie licznika , otóż odkąd posiadam Audi a4 dodam iż jest to b5 przed liftem 97 rok , nigdy się nie świeciła kontrolka świateł tzw ''krótkich'' oraz gdy zaciągnę ręczny nie pokazuje się kontrolka czerwona czy to jest normalne czy może padły żarówki ? Również nigdy nie widziałem symboli takich jak np . ASR, już o innych nie wspomne od czego to zależy ? Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące dystansu czy jest on tylko do tysiaca a później się kasuje ? Czy to normalne ?
  15. Strasznie to wygląda , rysy i brud nie idzie domyć. Na maskownicy ostatnio płynem psiknęłem i widać plamy , nie idzie zbytnio tego domyć , ktoś ma jakiś pomysł ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...