mks1948 0 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Czy zbiorniczek przelewowy powinien być otwarty tzn gdy jest za dużo płynu powinien ściekać na dół w silnik czy zamknięty i wgl nie oddawać nadwyżki płynu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Jak otwarty czy zamknięty. Korek ma być zakręcony a gdy jest temp.90°C to po z gaszenia silnika nie wolno odrazu go odkręcać bo wywali płyn a i sparzyć się możesz. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez jacek70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilKOZAK 11 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 jak masz np. walniętą uszczelkę pod głowicą to może wywalać płyn przez korek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mks1948 0 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Sory za źle sprecyzowane pytanie ,chodzi o to ujście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 tak, jak będzie za dużo płynu to tamtędy poleci on w dół silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się