Dragon7820 Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 witam posiadam 2,6 v6 silnik i został uszkodzony lewa głowica zatarła się , brał olej itp wiec raczej nie warto robić tego silnika? i mogę tanio kupić 2,8 czy musiał bym zmieniać wiązki i kompa czy pod orginał by mi chodził?? wiem że są tematy podobne ale nie musze zyskać tych kucy co są orginalnie w 2,8 . proszę o pomoc z góry dziękuję
Ever Posted February 12, 2016 Posted February 12, 2016 Chodził będzie ale w przyszłości sterownik będziesz musiał zmienić
Dragon7820 Posted February 12, 2016 Author Posted February 12, 2016 czemu będę musiał? mam problem jak wyjąć ta tuleje co jest w silniku idzie do skrzyni automatycznej , macie jakieś propozycje?
Dragon7820 Posted February 16, 2016 Author Posted February 16, 2016 no wiem ale wszystkie czujniki i wogole włożyłem od 2,6 i chodzi normalnie to czemu miał bym zmieniać jak mapa jest na kompie a nie silniku a nie chciałem zyskać tych koni co ma 2,8 tylko te 150 co było w moim :-P
majkel_majki Posted February 16, 2016 Posted February 16, 2016 Odpalić odpali, będzie chodził jak 2.6, tylko załóż swój kolektor z 2.6 bez mechanizmu skracania dolotu, na ecu z 2.6 nie wysterujesz siłownika. Tuleję jeżeli spisałeś ją na straty wyciągniesz wbijając pomiędzy kołnierz, a koło dwa przecinaki i wydłubiesz podważając.
Dragon7820 Posted February 16, 2016 Author Posted February 16, 2016 kolektor jest juz mój i z tuleja tez sobie poradziłem :-P dzięki zainteresowanie :-P
Dragon7820 Posted February 18, 2016 Author Posted February 18, 2016 za dużo roboty żeby ogarnąć te 2,8 na orginał , tym bardziej praca nie pozwala :-D
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now