Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dym z turbiny zapach spalonego oleju 1,8T BEX


LinkinAK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem polega na tym że na postoju czuć zapach palonego oleju i w momencie dodania gazu z turbiny delikatnie widać dym tak ze środka w miejscu gdzie się łączy część gorąca z zimną. Tak jakby z samego połączenia, auto jeździ normalnie turbina nie wydaje dziwnych dźwięków. Prośba ewentualnie o poradę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

pamietam jak to było u Ciebie, cieknie Ci delikatnie z nypla turbo, wykrecic, wymyc i skrecic powinno pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Grzegorz

że tak zapytam który to nypel? te od węży? Bo mi wydaje się że to dymi dokładnie z łączenia tych 2 części turbo tak jak patrzę. Jakby ciśnienie wyrzucalo. Szkoda że zdjęcia nie mam I co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Ze tak powiem mam ten sam problem... smierdzi spalonym olejem i dymi z turbo....do tego z wydechu w tym samym czasie tez bardziej kopci... do tego mam wyciek oleju prawdopodobnie z przewodu powrotu oleju z turbiny ... boje się ze to może byc koniec turbiny... jakies sugestie ? szukac juz nowego turbo ?

turbo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam ten sam problem śmierdzi podczas rozgrzewającego się silnika,po zatrzymaniu czuć zapach spalajacego się oleju. Na łączeniu turbiny po między stroną zimną a gorącą widać olej...uszczelki pod nyplami wymienione ale nic to nie pomogło...dodam że turbina po regeneracji przejechane na niej około 45 tyś, jakieś pomysły? Czy to objaw kończącego się turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Ze tak powiem mam ten sam problem... smierdzi spalonym olejem i dymi z turbo....do tego z wydechu w tym samym czasie tez bardziej kopci... do tego mam wyciek oleju prawdopodobnie z przewodu powrotu oleju z turbiny ... boje się ze to może byc koniec turbiny... jakies sugestie ? szukac juz nowego turbo ?

turbo.jpg

Po pierwsze wymień uszczelkę od powrotu oleju (ok 10zł i trochę zabawy) . Oraz uszczelki miedziane pod nyplami doprowadzającymi. Uszczelki miedziane kup w sklepie hydraulicznym a nie np. w serwisie :D kilku krotna przebitka a bez różnicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...