Skocz do zawartości

Tiger_Mielec

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tiger_Mielec

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

599 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tiger_Mielec

0

Reputacja

  1. Tiger_Mielec

    Pompa paliwa

    Masz może jakieś numery bo kurde nie mogę znaleźć .
  2. Tiger_Mielec

    Pompa paliwa

    A jaka najlepsza firma ? Bo mnie już denerwuje moje . Przy codziennym rozruchu wyje jak cholera przez chwile . A była wymieniana w zimie tzn sam wkład tylko nie pamiętam jakie firmy .
  3. Tiger_Mielec

    Pompa paliwa

    I jak z ta pompą ? Jakie numery są ok ?
  4. Dzięki wielkie za informacje . Właśnie kupiłem głowice z wałkami od AUM do mojego BFB . Jeśli dobrze wiem to pozostaje tylko do przełożenia napinacz zmiennych faz rozrządu.
  5. Mógłbyś trochę wyjaśnić głębiej bo aż tak nie jestem w tym temacie a chciałbym się dowiedzieć . Jakie dokładnie typy można założyć głowic do BFB i jakie najlepsze i czy coś innego się zmienia np walki ? Jak się usuwa SAI ? Mam możliwość nabycia słupek za 1300zl albo cały silnik 2tys. AGU . Tylko nie wiem czy wszystko będzie pasować .
  6. A przerabiali coś ? Doloty są takie same "EGR " ?
  7. Koledzy i koleżanki, Niestety ale moja głowica w BFB się skończyła i muszę kupić nową i tu mam do Was pytanie . Z jakich innych silników bez jakiś przeróbek podejdzie głowica wraz z wałkami itp. ? Z tego co wyczytałem to z BEX, AVJ , AMB ale czy coś jeszcze ? Bo boje się o wałki żeby nie były inne
  8. Efekt mojej pracy . Przekaźnik i bezpiecznik dający plus po stacyjce i chroniący ten plus . Zawartość dodana 5 minutes later A tu troszeczkę bliżej :
  9. Ilu amperowy bezpiecznik dawałeś ? Zwyczajny płytkowy mini czy normalny ? Do sterowania chyba mało potrzeba ale jaki jest dobry żeby go nie przepalało ? Który to jest ten czerwony bo nie jestem pewien pod co to podpinasz? Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Niedobór płynu do mycia 2 - Niedobór płynu chłodzącego 3 - Czujnik poziomu paliwa 4 - Temperatura płynu chłodzącego 5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji 7 - Gałąź przycisków x Telematik 8 - Przełącznik menu 9 - wolne 10 - Przełącznik osłony silnika 11 - Czujnik poziomu paliwa 2 12 - Przełącznik menu (Out A) 13 - wolne 14 - wolne 15 - wolne 16 - FDR/ASR (= ESP) 17 - Magistrala CAN systemu Komfort High 18 - Magistrala CAN systemu Komfort Low 19 - System Infotainment CAN-Low 20 - System Infotainment CAN-High 21 - Wejście temperatury zewnętrznej 22 - Styk S 23 - Poziom oleju / temperatura oleju 24 - Regulacja poziomu 25 - Przełącznik menu (Enter) 26 - wolne 27 - wolne 28 - Przełącznik menu (Out 29 - wolne 30 - Transponder 2 31 - Transponder 1 32 - Zacisk 31 (czujnik) Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Zacisk 58d 2 - Zacisk 30 (+12V stałe ) 3 - Zacisk 15 (+12V po zapłonie ) 4 - wolne 5 - Wejście prędkościomierza 6 - Wyjście prędkościomierza 2 7 - Potwierdzenie poduszki bezpieczeństwa 8 - Kierunkowskaz prawy 9 - Niedobór płynu hamulcowego 10 - Kierunkowskaz lewy 11 - Kierunkowskaz przyczepy 12 - Magistrala CAN napędu Low 13 - Magistrala CAN napędu High 14 - Zacisk 61 / kontrola ładowania 15 - wolne 16 - Ciśnienie oleju 2 17 - Zacisk 58s 18 - Zacisk 31 obciążenie (masa) 19 - Zacisk 31 obciążenie (masa) 20 - wolne 21 - Wyjście prędkościomierza 1 22 - Kontrola systemu ABS 23 - Przewód K 24 - Magistrala CAN napędu, ekran 25 - Przełącznik pokrywy zbiornika paliwa 26 - Magistrala CAN-diagnoza Low 27 - Magistrala CAN-diagnoza ekranu 28 - Magistrala CAN diagnoza High 29 - LWR 30 - Zamek pasa bezpieczeństwa 31 - Brzęczyk zewnętrzny 32 - Zużycie klocków hamulcowych
  10. Od czego idzie ten przewód ? Będe chciał sobie dokładnie też tak zrobić bo mi aku siada. Rozumiem że z czerwonego wziąłeś tylko impuls a +12 V skąd ?
  11. Mogl bys troche wyjasnic ? :-) co moze byc powodem ,oraz co moze pomoc ? Ekranowanie jest ale zazwyczaj tylko na przewodzie antenowym
  12. Witam, Koledzy mam pewien problem . Wymieniłem radio z oryginalnego na nieoryginalne . Wszystkie kości , piny podłączyłem jak należy wrzuciłem separator antenowy i w miarę wszystko chodzi ale jest jeden problem ponieważ przy zgaszonym silniku stacje są odbierane dobrze i w miarę czysto (choć wzmacniacz antenowy mam zepsuty i czasem jest problem z odbiorem ale przewód antenowy jest na razie spięty od razu z anteną bez udziału wzmacniacza , takie spore druciarstwo ale na kilka dni musi być) ale po odpaleniu samochodu w głośnikach szczególnie tylnych słychać świst, pisk ,szym nie wiem jak to nazwać ,oraz przy przyspieszaniu słychać jakby turbina się załączała, taki świst . Co może być tego powodem ? Te druciarstwo i ominięcie wzmacniacza i to powoduje jakieś zakłucenia ?
  13. Koledzy mam problem . Wymienilem radio na nie ori i odbiera mi tylko stacje z mojego miasta . Separator jest podpiety. Do anteny i do radia . Na wyjsciu z radia do separatora i do wzmacniacza jest 4.27V. Na ori radiu tez mialem problem ze stacjami . Albo nie wylapywalo albo przerywalo . Myslalem ze to przez potencjometr w radiu ale po wymianie radia dalej to samo . Co to moze byc ? Wzmacniacz w tyle auta pod szyba i przypiety do niej ?
  14. Ja kupiłem te z linka . ? Fajne radio ale montaż .... Makabra !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...