Jump to content

jpa4

Pasjonat
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About jpa4

Informacje

  • First name
    jarosław
  • Location
    słupsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

288 profile views
  1. Ten zamiennik to niezły pomysł a auto nie Jest głośniejsz ?
  2. A miałeś mocno zapchany ile już jeździsz od regeneracj ?
  3. No właśnie różne firmy proponują czyszczenie jedne płukają inne rozcinają dpf A ktoś już na forum regenerował w jakimś sprawdzonym warsztacie ?
  4. Ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat
  5. Witam mam też problem z moim autkiem 2.0 tdi bmm auto jest coraz słabsze vcds pokazuje 62 g popiołu w dpf może to jego wina myślałem o wyjęciu i regeneracji nie wiem czy to skuteczna metoda bardzo proszę o podpowiedzi Pozdr.
  6. Uszczelniacz założony bez przyrządu
  7. Witam w wszystkich mam takie pytanko czy zakładał ktoś uszczelniacz wału od strony skrzyni biegów bez przyrządu który jest ponoć niezbędny przy montażu . Proszę o jakieś podpowiedzi czy to jest do zrobienia Pozdrawiam
  8. Ma ktoś może jakieś pomysły ?
  9. Dodatkowo doszły jeszcze dwa błędy P1137 i P1139 zbyt bogatej mieszanki silnik mało popularny i ciężko coś znaleść na jego temat
  10. Co do ostatniego błędu jest założony nowy czujnik boscha i błąd dalej wyskakuje chyba że czujnik nowy walnięty a le martwi mnie błąd związany z rozrządem
  11. Witam mam możliwość kupienia b8 z silnikiem 3.2 fsi ale silnik wali błędami nie wiem czy to coś poważnego gdzie szukać przyczyny błędy
  12. Może tak być za eco trzeba płacić , za tydzień dobiorę się do gada już mi wydech okapca czyli już dpf ma dodosyć dam do regeneracji zobaczym co się będzie działo
  13. A jak myślicie lepiej dpf wyciąć czy regenerować ?
×
×
  • Create New...