Skocz do zawartości

kadaf

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kadaf

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kadaf

0

Reputacja

  1. nie otwierałem, bo chce wymienić.... N75 czyściłem rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym (od razu odparował) i WD40 Zastanawiam się czy temperatura nie powoduje że klej traci swoje właściwości.
  2. Panowie, minęło 2 tygodnie i kolejna gruszka padła, przypadek czy szukać gdzieś przyczyny ??
  3. sprawdź czy w samym zamku nie ma zimnych lutów, uszkodzonych diod, jak stan blaszek przy silniczku
  4. dokładnie to samo zauważyłem, dopiero przy 2800 czuć turbo, sztangę należało by skrócić czy wydłużyć ?
  5. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM masz może jakiś manual jak czyta się logi i co z nich wynika ?
  6. Auto naprawione, dziękuje wszystkim za pomoc i cenne uwagi. Okazało się że membrana w gruszce się odkleiła po wymianie wszystko wróciło do normy. Proszę jeszcze o sprawdzenie logów, czy sztanga została dobrze ustawiona (wzorowałem się zdemontowaną) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  7. więc grucha do wymiany, na zgaszonym, zapalonym silniku grucha nie reaguje na podciśnienie. Dziękuje Panowie za diagnozę jak wymienię dam znać co wyszło.
  8. sztanga jest cały czas na maksymalnym wyciągnięciu i nie zmienia swojej pozycji(czyli cały czas w dół), ręcznie mogę ją wcisnąć do gruchy, ale sprężyna ją wraca. W tej pozycji powietrze ucieka otworem z boku
  9. Dzięki, drukuje Twój post i po pracy będę wdrażał w życie więc sprawdziłem wszystkie przewody i wyglądają nienagannie, jedynie niepokojącym objawem jest brak reakcji sztangi w gruszce. czy grucha powinna być szczelna czyli jak dmuchnę powietrze powinno ją wypełnić i zostawić opór? bo u mnie przy zaciąganiu nie ma reakcji jak dmuchnę to powietrze ucieka bokiem gruszki. Sztanga z dużym oporem się rusza. ---------- Post dopisany 12-07-2012 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 11-07-2012 at 06:18 ---------- Panowie zrobiłem kolejne oględziny więc: 1. wszystkie przewody całe i szczelne 2. zawór N75 wyczyszczony wytwarza podciśnienie 3. sztanga nie reaguje na podciśnienie.. dodanie gazu odjęcie zgaszenie czy zapalenie nie daje żadnej reakcji na sztandze. 4. samą sztangą da się ruszać z dosyć dużym oporem 5. odkręciwszy gruszę od stelaża mogłem swobodnie bez oporu ruszać sztangą. ma ktoś jakieś pomysły i propozycję? uszkodzona grucha? a może zapieczone kierowniczki ?
  10. Witam, po trasie 800 km dojeżdżając do domu, zatankowałem samochód i pojawił się problem z brakiem mocy, autem Ciężko przekroczyć 80 km a pod górkę ledwo się wtoczył. Komputer pokazuje błąd 00575 - Unlicensed Version. Not all DTCs 11-10 - will be decoded. - Intermittent. czyszczenie i wymiana N75 czy padła turbina (wymieniana 20 000km temu) Logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  11. Erniorzegow zobacz datę posta na którego odpowiedziałeś.
  12. u mnie chińszczyzna w dzień działa tak.. wiadomo w garażu było ciemno
  13. lampka z tablicy rejestracyjnej i światło cofania, wystarczająco dużo widać
  14. przekaźniki i bezpieczniki są po to aby nie ingerować zbytnio w instalacje auta, radio można podpiąć pod alarm, szyby czy poduszki, ale co w chwili zwarcia czy przepięcia z radia. nie wiem czy jeśli radio podepniemy pod stacyjkę to samochód zgaśnie po wywaleniu radia, spali imo czy odpali poduszki
  15. a jak można dobrze podpiąć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...