Awra 28 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Uwaga Panowie mam pytanie. Jakie trzeba poczynić kroki żeby zmienić moje 140 rozsierdzonych koni w okolice 200? Wydaje mi się, że tak do codziennej jazdy nie byłoby to awaryjne auto i ten silnik jest w stanie to ogarnąć. Pytam ponieważ i tak zbliżają mi się wydatki różnego rodzaju z autem i mógłbym polecieć też trochę w moc ale chciałbym się zorientować co trzeba zrobić i mniej więcej jak z kosztami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David91gtr 1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Ja mam u siebie w bkd własnie 205km/420Nm i wszystko w porządku. W moim wypadku dołożyłem dodatkowy intercooler, turbo od brd, no i tarcze od s4, bo seryjne to szybko spalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 no teraz jak trochę czytam to powstało pytanie - dużo więcej jest roboty pomiędzy montażem BRD a turbiną z 2.7 tdi - gtb 1756vk? Podobno ona lepiej wstaje ze względu na łożyska i jest bardziej przewidywalna tylko pytanie czy dużo modzenia przy tym bo ta od BRD podchodzi podobno P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrath 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 no teraz jak trochę czytam to powstało pytanie - dużo więcej jest roboty pomiędzy montażem BRD a turbiną z 2.7 tdi - gtb 1756vk? Podobno ona lepiej wstaje ze względu na łożyska i jest bardziej przewidywalna tylko pytanie czy dużo modzenia przy tym bo ta od BRD podchodzi podobno P&P Musisz zlecić komuś przerobienie turbiny na sterowanie podciśnieniowe. Kolega krzysiek1606 robi takie rzeczy i aktualnie ma na sprzedaż taką turbinę. Odezwij się do niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Zanim się odezwę to jeszcze mi powiedz jak już sterowanie jest przerobione to co dalej? Reszta P&P? bo po zdjęciach widzę, że ona jest większa po prostu. Pewnie EGR out? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrath 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Zanim się odezwę to jeszcze mi powiedz jak już sterowanie jest przerobione to co dalej? Reszta P&P? bo po zdjęciach widzę, że ona jest większa po prostu. Pewnie EGR out? Jestem żółtodziobem w tym temacie, ale niedawno pytałem się o to samo i chłopaki powiedzieli mi, że po przeróbce u Krzyśka będę w stanie sam to podłączyć. Będę musiał tylko przyspawać flanszę do wydechy i podgiąć trochę zasilanie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 no to ja chyba jednak poszukam jakiejś z BRD, prościej a dołożę fmic i myślę że z 200 kuca wskoczy. Myślałem nad czymś innym i jeszcze więcej mocy i jeszcze tutaj myślałbym nad większym turbo, czyli GTB + fmic + pompki na końcówkach firad, tylko dalej pewnie trzeba by się pobawić wydechem i pewnie pompą paliwa żeby to razem odpowiednio zagrało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrath 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 no to ja chyba jednak poszukam jakiejś z BRD, prościej a dołożę fmic i myślę że z 200 kuca wskoczy. Myślałem nad czymś innym i jeszcze więcej mocy i jeszcze tutaj myślałbym nad większym turbo, czyli GTB + fmic + pompki na końcówkach firad, tylko dalej pewnie trzeba by się pobawić wydechem i pewnie pompą paliwa żeby to razem odpowiednio zagrało. Ja jeszcze dobrze nie zacząłem modzić, a już czuję, że zabawa mnie wciąga. Przemyśl dobrze sprawę, bo szkoda utopionej kasy jak po tygodniu będziesz chcial wrócić do gtb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho81 0 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Z dobrą brd będzie problem, ciężko znaleźć. Szukałem parę miesięcy, wertowanie internetu padło na hybrydę. Ja mam od Turbospeca z Rakszawy. Na forum miedzy innymi kolega Spanky poleca hybrydy od Dev-a, jest tu na forum. Można założyć tez CAHA, GTB17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 no to ja chyba jednak poszukam jakiejś z BRD, prościej a dołożę fmic i myślę że z 200 kuca wskoczy. Myślałem nad czymś innym i jeszcze więcej mocy i jeszcze tutaj myślałbym nad większym turbo, czyli GTB + fmic + pompki na końcówkach firad, tylko dalej pewnie trzeba by się pobawić wydechem i pewnie pompą paliwa żeby to razem odpowiednio zagrało. pisz do Juby_P jest przegość jeśli chodzi o strojenie i przeróbki związane z tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 A co wychodzi korzystniej gtb1756 czy hybryda? No i co składa się na hybrydę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się