Skocz do zawartości
IGNOROWANY

17965,16705


szmero

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zrobilem logi nie wiem czy dobre zebyscie zerkneli poniewaz auto wchodzi mi w tryb awaryjny za kazdym razem jak dobijalem do 4 tys obrotow na 3 biegu to juz przechodzilo przewaznie sie tak dzialo na 5 biegu przy predkosci 130/140km/h.
http://vaglog.pl/log_249569.html
http://vaglog.pl/log_249570.html
http://vaglog.pl/log_249571.html

noi logi statyczne
http://vaglog.pl/log_249576.html

Zrobilem logi: 003,008,011 nie znalazlem nigdzie informacji ktore zrobic. Turbina po regeneracji, zrobilem na niej jakies 3 tyś km.

I błąd 16705 jeszcze wywaliło (pisało że źle wskazuje czy coś w tym stylu) jeśli logi złe jestem w stanie zrobić drugie jesli te sa bledne.
Logi robione od 1500 do 4000 obrotów.
EDIT////

Statyczne
http://vaglog.pl/log_250549.html 004
http://vaglog.pl/log_250554.html 007
http://vaglog.pl/log_250552.html 013
http://vaglog.pl/log_250553.html 018
http://vaglog.pl/log_250555.html 023

BS
http://vaglog.pl/log_250551.html 003
http://vaglog.pl/log_250550.html 011


Dynamiczne dorzuce pod koniec tygodnia.

Edytowane przez szmero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka wygląda ok, co do turba to mi to wygląda na zapieczone kierownice. Skoro piszesz że świezo po regeneracji to jest jakaś przyczyna że sie zapiekła, albo silnik ciągnie duzo oliwy, albo leją pompki albo masz zwalone podcisnienie.

Daj jeszcze loga 11BS i statycznie 04 i 07 na rozgrzanym silniku do 90C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

011 BS
http://vaglog.pl/log_249746.html

004
http://vaglog.pl/log_249745.html
007
http://vaglog.pl/log_249747.html

Nie wiedziałem jak długo prowadzić pomiar więc około minuty czekałem.

Edytowane przez szmero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 działa, kąt synchronizacji masz dosyc mocno przestawiony masz 3.9 a powinno byc 0,

Przestaw synchro na 0 i zrób komplet logów wszystkie pojedynczo: statycznie 04,07,13,18,23 BS 03,11 dynamicznie 3,8,10,11

Edytuj pierwszy post i wklej tam wszystkie logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, podjade do znajomego mechanika zeby to tam poustawial i zrobie logi, odezwe sie jak wszystko zrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n18 nie działa, n75 działa, korekcje ok, bipy lekko na minusie ale tragedii niema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie jest winny. Podlacz podcisnienie bezposrednio pod n75 i sprawdz czy jest roznica ale prawie napewno masz zapieczone kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy i tez mam ten problem z utratom mocy... wpada w blad 17965 czy wiadomo juz co bylo tego przyczynom? pozdrawaim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...