Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 3.0 Quattro V6 Rozkodowanie bledu


Lukasz eS.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy mogl by mi ktos opisac te bledy? :

VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 559 H Component: 3.0L V6/5V G 0003 Coding: 0011751 Shop #: WSC 63351 4 Faults Found: 16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16537 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Response too Slow P0153 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000

Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 927 156 G Component: AG5 01V 3.0l5V RdW 0808 Coding: 0000001 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off. P0741 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 1726 Coding: 04497 Shop #: WSC 06435 No fault code found.

Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 C Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - -

Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Skipping

Address 15-Airbags

Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 01142 Shop #: WSC 63351 No fault code found.

Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D28 Coding: 01100 Shop #: WSC 19411 WAUZZZ8E83A007078 AUZ6Z0B0100691 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-10 - No Communications - Intermittent

Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: No fault code found.

Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AE Component: Komfortgerát T01 0316 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent

Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D07 Coding: 00060 Shop #: WSC 63351 No fault code found.

Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 192 B Component: Radio BNO 0001 Coding: 00205 Shop #: WSC 04000 No fault code found.

Address 76 ------------------------------------------------------- Controller: 8Z0 919 283 A Component: Parkingsyst. A4 RDW D07 Coding: 01114 Shop #: WSC 63351 No fault code found. End -------------------------------------------------------

Takie bledy wyskoczyly w aucie, ktore chce zakupic. Sa to jakies powazne bledy?

Edytowane przez Lukasz eS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za auto? Długo stało coś mi sie wydaje, bateria nie nie daje rady. Błędy silnika niczego dobrego nie wróżą. Jechałeś Tym autem? Miało to moc w ogóle? CZY błędy zczytane na postoju?

Edytowane przez _quattro_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie to auto:

http://olx.pl/oferta/audi-a4-3-0-v6-quattro-CID5-IDdScdH.html

Moc mialo, ale nie mam porownania do innego 3.0 V6 poniewaz pierwszy raz jechalem takim autem. Tak bledy byly zczytane na postoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tych błędach u znajomego kończyły się katalizatory wstępne. Żmudna robota z usunięciem ale do ogarnięcia. Na szczęście w porę zrobił i nie zdążyły szkód narobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego odpuścił bym sobie ten egzemplarz.

Katy są do ogarnięcia robisz program za kilka stówek i wywalasz wszystkie katy alo szukasz zamienników z tym nie ma problemu

Największy problem tego auta to uwalony mechanicznie konwerter w automatycznej skrzyni.

Błąd 17125 to nic innego jak właśnie uwalony konwerter a co za tym idzie remont skrzyni który będzie Cię kosztował kilka tysięcy zł.....


Dodatkowo ma problem z CD romem od nawigacji w RNS D też dodatkowy koszt reszta błędów z zamków czy silniczków klap od nawiewów do ogarnięcia nie dużym kosztem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaniepokoiles mnie tym konwerterem... Czy czuc to podczas jazdy? Wedlgu mnie ksrzynia chodzila OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skądś znam to auto nie mogę poszukać postu ale zdaje mi się, że właściciel jest z forum

Edytowane przez _quattro_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jasne że czuć.

W pierwszej kolejności rozpędzając auto np na 4 czy 5 biegu i puszczając gaz auto powinno wyraźnie hamować silnikiem jeśli nie hamuje to własnie powoduje ten błąd 17125 - mechaniczne uszkodzenia konwertera śni mi się po nocach bo mam to samo od jakichś 4 miesięcy i odkładam remont jak tylko mogę ale przed wakacjami trzeba będzie to ogarnąć.

Co więcej powiem Ci że ten błąd nie pojawia się zazwyczaj ze starości czy z normalnej eksploatacji a wręcz przeciwnie... samochód dostał porządnie po d*pie a właściwie skrzynia prawdopodobnie dostała porządnie po d*pie - była przegrzana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...