Mirek SZ Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Witam. Sprowadziłem a4 b6 2.0 fsi 150. Od samego początku były problemy. Na początku wymieniłem wtrysk. Chodził już równo nie szarpal. Ciepły stał w warsztacie wyjechał i wszystko ok. Po nocy wsiadam pale i tu problem. Nie utrzymuje obrotów tzw ssania flagi się i gaśnie. Potrzyma się na obrotach złapie temp i wszystko ok. Wymieniłem olej bo mechanik mówi że też mogła być tu przyczyną. Wszystko było ok parę dni. Palił na +5 oraz - 5. Aż do momentu gdzie wchodzę rano i znów. Zauważyłem że im więcej wilgoci tym jest gorzej. Co mam zmienić. Świece i aku nowe. A drugi problem to ABS ESP po przejechaniu kilka km zapala się i gaśnie po ponownym odpaleniu. Ma to związek? Pomocy.
Aby13 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 sprawdz wtyczki w skrzynce komputera ewentualnie nad nogami u kierowcy te ktore przechdza do grodzi ....druga opcja trzeba zaobserwowac czujnik temperatury cieczy jaki parametr trzyma na zminym silniku ...moze nie sygnalizuje koniecznosci podniesienia dawki na zimnym ....sprobuj go odpalic ze zdjectym czujnikiem temperatury ,chociaz niektore modele tego nie uwzgledniaja...
Mirek SZ Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 Czujnik temp. Po odpieciu pokazuje coś - 48 st. Odpaliłem na nim i nic. A wilgoć ma coś tutaj znaczenie? Niekiedy nawet przy minus 6 zapalił i chodził prawidłowo. A dzisiaj było +5 tyle że wilgotno i nie mogłem nic poradzić. Paliwem chyba z 20 razy i gasl. Nawet na gaz nie reagował na początku. Sprawdzę przewody bo pod pokrywa kompa było jakby rdza. Lub pozostałości po wodzie. Dodam że auto stało ponad pół roku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się