Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Proszę o analizę błędu - ESP


dodii2006

Rekomendowane odpowiedzi

czujnik jest w pompie abs widać go z boku pompy. Ja wałkowałem podobny temat w passacie B6 ale problem występował z włącznikiem przy pedale hamulca. Sterownik widział że wzrasta ciśnienie ale nie widział że jest naciskany pedał hamulca to tak w skrócie. dodam że jest tester firmy ATE do sprawdzania czujników abs i nim można ten czujnik także sprawdzić tylko musisz sie udać do człowieka który to umie obsługiwać a nie tylko ma urządzenie bo łatwo jest go uszkodzić poprzez złe podłączenie do testera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

001,0,Wheel Speed

001,1,Wheel Speed,Front Left (G47),Range: 0.0...255.0 km/h

001,2,Wheel Speed,Front Right (G45),Range: 0.0...255.0 km/h

001,3,Wheel Speed,Rear Left (G46),Range: 0.0...255.0 km/h

001,4,Wheel Speed,Rear Right (G44),Range: 0.0...255.0 km/h

;

002,1,Brake Test Switch,,0 = not operated\n1= operated

002,2,Brake Light Switch,,0 = not operated\n1= operated

002,3,Parking Brake,,0 = not operated\n1= operated

002,4,ESP-Button,,0 = not operated\n1= operated

;

003,0,Engine Data

003,1,Engine Speed

003,2,Engine Torque

003,3,Engine Torque,(loss)

003,4,Throttle Valve Angle

;

004,1,Standing Time

004,2,EDL-T Flag,,Display Range: ON/OFF\nSpecification: OFF

;

005,1,Steering Angle,,Display Range: -720.0...+720.0 °\nTolerance (when straight): ±5.0 °

005,2,Rotation Rate,,Display Range: -69.0...+69.0 °/s

005,3,Brake Pressure,,Display Range: -41.0...+292.0 bar\n40.0 bar = Short to Ground\n290.0 bar = Short to Plus

005,4,Transverse,Acceleration,Display Range: -25.0...+25.0 m/s˛

;

006,1,Supply Voltage,(Terminal 30),Specification: 9.8...17.4 V

006,2,Valve Relay,,Display Range: ON = OK / OFF = not OK

006,3,Return Flow Pump,,Display Range: ON/OFF

006,4,Work Shop Code

;

009,1,Brake Test Switch,,0 = not operated\n1= operated

009,2,Brake Light Switch,,0 = not operated\n1= operated

009,3,Brake Pressure,,Display Range: -41.0...+292.0 bar\n40.0 bar = Short to Ground\n290.0 bar = Short to Plus;

021,0,ESP Sensor Unit (G419) Data

021,4,HW/SW Number

;

022,0,Steering Angle Sensor Data

;

023,0,Data Variant Coding

023,1,Data Variant,Coding

;

125,0,CAN-Databus Communication (Powertrain)

125,1,Steering Angle,Sensor,Specification: Steer. ang. 1

125,2,Engine,,Specification: Engine 1

125,3,Transmission,,Specification: Transm. 1

125,4,Instrument Cluster,,Specification: Instruments 1

;

126,0,CAN-Databus Communication (Powertrain)

126,4,ESP Sensors,,Specification: ESP Sens. 1

;

127,0,CAN-Databus Communication (Powertrain)

127,2,Airbag,,Specification: Airbag 1

;

225,0,CAN-Databus Time-Out (Powertrain)

225,1,Steering Angle,Sensor

225,2,Engine

225,3,Transmission

225,4,Instrument Cluster

;

226,0,CAN-Databus Time-Out (Powertrain)

226,4,ESP Sensors

;

227,0,CAN-Databus Time-Out (Powertrain)

227,2,Airbag[br]Dopisany: 30 Listopad 2008, 16:50_________________________________________________to powinno pomóc z góry przepraszam za bałagan. Zwróć uwagę na grupę 9 i naciskaj powoli pedał hamulca i zobacz czy wzrasta ciśnienie i czy w tym momencie załączane są obwody przełącznika pedału hamulca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...