Skocz do zawartości

dodii2006

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dodii2006

Osiągnięcia dodii2006

0

Reputacja

  1. Pewnie tak powiedzieli w Auto Specjalu??? też miałem taką sytuację z zatkanym DPF, też powiedzieli 95 % więc zapłaciłem za diagnozę i podziękowałem i co.... dziś jeżdzę z tym samym DPF-em i jakoś się wszystko da, a ASO od tego momentu omijam szerokim łukiem. Co do DPF to w BRD jest z oznaczniem 8E0 254 750 F lub H i to nie jest ten który jest w linku
  2. Ale w silniku z pompowtryskiwaczami chyba raczej nie ma pompy wtryskowej, więc i nastawnika
  3. Ja również też tak mam, wymieniłem pedał gazu z myślą, iż może potencjometr, ale bez zmian - po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu, samochód jeszcze przez 1-2 sekundy jest na pełnych obrotach i za chwilę dopiero schodzi
  4. a jakie powinno być to ciśnienie po podłączeniu VAG-a to sobie sam sprawdzę??
  5. Witam , moja klimatyzacja działa dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Jak wsiadam do samochodu i załączę na LOW nigdy nie zacznie chłodzić, dopiero jak zacznę jechać samochodem to przy upale dopiero po około 15 minutach. Instalacja jest napełniona i szczelna.
  6. Ten model tyle niestety pali.....mnie też. A co to za niezależny serwis??? dobrze wiedzieć bo ja ze swoim w kilku byłem i niestety rozkładali ręce a najlepiej to trafić do pasjonata z garażu, albo samemu pogłębiać wiedzę, to trwa czasem i miesiąc ale wychodzi i taktaniej :>
  7. no to masz już problem przerabiałem to dokładnie w tym samym samochodzie. odradzam do Auto Specjala odrazu oferowali wymianę za 11 tysięcy, kupiłem na allegro DPF za 1000 wymieniłem i co,.....po prostu myślałem że krew mnie zaleje dalej tryb awaryjny. Oni umią tylko wymienić całość a jak dalej nie działa to wymienią z pół auta, nie przyznają siędo pomyłki. Resztę na PW
  8. Należy przeprowadzić kodowanie ABS (potrzebny login wg. algorytmu wszystko zamieszczone na stronie www.ross-tech.com) 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic potem kodowanie wg. 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic potem kalibracja czujnika kąta skrętu i wszystko ma działąć (nie zapominając wczesniej jeszcze o prawidłowym przekodowaniu modułu kierownicy) Jeśli nie podziała to po kolei: moduł, taśma....
  9. Wydaje mnie się że dotyczy to raczej poduszki kierownicy a nie fotela więc wtyczka pod siedzeniem nic tutaj. Proponuje zacząć od taśmy w kierownicy
  10. Proszę o pomoc mam poniższy błąd: DTC: 0633, Status: E1, Opis: Zapalnik 2 poduszki bezpieczeństwa kierowcy - N250, Gorna granica przekroczona,
  11. Ale ja posiadam pompę ABS-ESP 8.0 a tam jak już wiem to jest on zintegrowany, więc co dalej??
  12. Czy ktoś może mi pomóc, pojawia mi się poniższy błąd "DTC: 059B, Status: 68, Czujnik 1 ciśnienia hamowania -G201" O który czujnik chodzi??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...