Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z skrzynia 2,6 v6


Dragon7820

Rekomendowane odpowiedzi

witam może zacznę od początku padł mi silnik 2,6 wiec kupiłem inny 2,8 aah który pasuje idealnie , mam skrzynie automat tiptronik w silniku 2,6 był sworzeń który przedłużał wał ktoś mi poradził ze nie jest potrzebny nie włożyłem go i po złożeniu i rozgrzaniu do 90 i wrzuceniu biegu olej leciał między skrzynia a silnikiem zaczoł lecieć olej i nie szedł wogole , wyjołem silnik i włożyłem ten sworzeń i uzupełniłem olej w skrzyni po złożeniu odpaleniu ten sam motyw czyli olej leci po rozgrzaniu do 90 :-( co robić?? błagam o pomoc z góry dziękuję

albo czy ktoś jest wstanie podać długość wału głównego bez tego czpienia tylko od automatu

??

jest ktoś w stanie pomoc?

witam okazało się ze za konwenterem padł uszczelniacz i przytarło panewke przy pompie , pytanie czy padła łez pompa? proszę o odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem Twój temat jak byłem w robocie ale tapatalk mi się pierdzielił.

A miałem Ci pisać żebyś sprawdził uszczelniacz konwertera :)

Pompe oleju najlepiej rozebrać, zobaczyć w jakim stanie są poszczególne elementy, panewke i uszczelniacze też wymienić.

Żeby dowiedzieć się czy pompa nie zdechła to założyć skrzynie i zmierzyć ciśnienie dla Drive i Reverse

Musiałbyś poszukać manuala od tej skrzyni i dowiedzieć jakie mają być ciśnienia oraz gdzie wkręcić się czujnkiem.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź :-)

wymieniałeś kiedyś panewke za uszczelniaczem przed pompa? bo coś jest ze trzeba toczyć tam bo panewka większą jest i tu jest problem bo wymiar wogole nie pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja głównie doradzam przy problemach AG4 czyli 4-ro biegowy automat, bo taka tez skrzynie mam u siebie i znam bolączki tych skrzyń.

Tip jest podobny ale nie miałem jako takiego kontaktu z ta skrzynią.

A na pewno dobrą panewkę kupiłeś?

Dzwoń lub pisz o wymiary, bo sa dwie panewki pompy do 5HP19

http://www.samko.pl/sklep/zf-5hp19-panewka-pompy-p-1071.html

http://www.samko.pl/sklep/zf-5hp19-panewka-pompy-nadwymiarowa-p-1076.html

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jutro zadzwonię bo w inny sklepie są inne wymiary . i na panewce są inne numery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź oznaczenie skrzyni, znajdz na samko.pl odpowiednią panewke i pytaj o wymiary żebyś nie musiał odsyłać.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tylko ze nie z takim numerami :-D jutro zadzwonię i się dowiem , jak ocenić uszkodzenie konwentera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie jedyną rzeczą zużywającą się w konwerterze to tarcza lock-up.

Działa ona jak zwyczjane sprzęgło w manualu.

Jak nie trzyma to obroty falują podczas jazdy ze stałą prędkością - na wysokim biegu gdy jest to sprzęgło załączone.

Może występować szarpanie lub twarda zmiana biegu gdy tarcza lock-up jest na wykończeniu, dzieje się tak dlatego że sprzęgło lock-up jest załączane na 2-3sek. podczas zmiany biegu (a jak się ślizga to wychodzą problemy przy zapinaniu biegu)

To co wyżej napisalem to objawy.

A żeby ocenić czy konwerter jest zużyty to trzeba go wyciągnąć z obudowy i rozłożyć.

Zajmują się tym firmy regenerujące konwertery.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...