Dragon7820 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 witam może zacznę od początku padł mi silnik 2,6 wiec kupiłem inny 2,8 aah który pasuje idealnie , mam skrzynie automat tiptronik w silniku 2,6 był sworzeń który przedłużał wał ktoś mi poradził ze nie jest potrzebny nie włożyłem go i po złożeniu i rozgrzaniu do 90 i wrzuceniu biegu olej leciał między skrzynia a silnikiem zaczoł lecieć olej i nie szedł wogole , wyjołem silnik i włożyłem ten sworzeń i uzupełniłem olej w skrzyni po złożeniu odpaleniu ten sam motyw czyli olej leci po rozgrzaniu do 90 :-( co robić?? błagam o pomoc z góry dziękuję albo czy ktoś jest wstanie podać długość wału głównego bez tego czpienia tylko od automatu ?? jest ktoś w stanie pomoc? witam okazało się ze za konwenterem padł uszczelniacz i przytarło panewke przy pompie , pytanie czy padła łez pompa? proszę o odp
Hezen Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Czytałem Twój temat jak byłem w robocie ale tapatalk mi się pierdzielił. A miałem Ci pisać żebyś sprawdził uszczelniacz konwertera Pompe oleju najlepiej rozebrać, zobaczyć w jakim stanie są poszczególne elementy, panewke i uszczelniacze też wymienić. Żeby dowiedzieć się czy pompa nie zdechła to założyć skrzynie i zmierzyć ciśnienie dla Drive i Reverse Musiałbyś poszukać manuala od tej skrzyni i dowiedzieć jakie mają być ciśnienia oraz gdzie wkręcić się czujnkiem. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Dragon7820 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 dzięki za odpowiedź :-) wymieniałeś kiedyś panewke za uszczelniaczem przed pompa? bo coś jest ze trzeba toczyć tam bo panewka większą jest i tu jest problem bo wymiar wogole nie pasuje
Hezen Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Ja głównie doradzam przy problemach AG4 czyli 4-ro biegowy automat, bo taka tez skrzynie mam u siebie i znam bolączki tych skrzyń. Tip jest podobny ale nie miałem jako takiego kontaktu z ta skrzynią. A na pewno dobrą panewkę kupiłeś? Dzwoń lub pisz o wymiary, bo sa dwie panewki pompy do 5HP19 http://www.samko.pl/sklep/zf-5hp19-panewka-pompy-p-1071.html http://www.samko.pl/sklep/zf-5hp19-panewka-pompy-nadwymiarowa-p-1076.html Edytowane 24 Marca 2016 przez Hezen
Dragon7820 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 no jutro zadzwonię bo w inny sklepie są inne wymiary . i na panewce są inne numery
Hezen Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Najpierw sprawdź oznaczenie skrzyni, znajdz na samko.pl odpowiednią panewke i pytaj o wymiary żebyś nie musiał odsyłać. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Dragon7820 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 no tylko ze nie z takim numerami :-D jutro zadzwonię i się dowiem , jak ocenić uszkodzenie konwentera?
Hezen Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Praktycznie jedyną rzeczą zużywającą się w konwerterze to tarcza lock-up. Działa ona jak zwyczjane sprzęgło w manualu. Jak nie trzyma to obroty falują podczas jazdy ze stałą prędkością - na wysokim biegu gdy jest to sprzęgło załączone. Może występować szarpanie lub twarda zmiana biegu gdy tarcza lock-up jest na wykończeniu, dzieje się tak dlatego że sprzęgło lock-up jest załączane na 2-3sek. podczas zmiany biegu (a jak się ślizga to wychodzą problemy przy zapinaniu biegu) To co wyżej napisalem to objawy. A żeby ocenić czy konwerter jest zużyty to trzeba go wyciągnąć z obudowy i rozłożyć. Zajmują się tym firmy regenerujące konwertery. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Marca 2016 przez Hezen
Dragon7820 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 dzięki za za wyczerpująca odpowiedz :-P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się