marianzs 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Witam Niedawno wymienialem w swojej Audi Swiece i 2 cewki bo szarpal przy mocnym przyspieszaniu pomiedzy 2-3 tys obrotow. Po wymianie wszystko jest ok , lecz auto jest jakby slabsze. Wczesniej przy zalaczeniu sie turbo auto dostawalo kopa i ladnie szlo do przodu. Teraz tak z 20 % slabiej. Dodam ze wczesniej mialem swiece boscha super 4 R6 ( 4 elektrodowe ) , a teraz zalozylem jak tu koledzy doradzili NGK PFR6Q No 37. Moze ktos mial podobny problem i moze mi pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 A swiece masz dobrze dokrecone ,sprawdz czy sie nie poluzowaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianzs 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 dokrecalem dynamometrem dokrecalem dynamometrem a czy to jest mozliwosc takiej roznicy poprzez inna swiece ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 No jak takie jak ori powinny byc ok , a przerwy na swiecy ruszales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Cewki też nówki czy jakieś używki bo dziwne troche Edytowane 14 Marca 2016 przez --Rafcio-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianzs 0 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 przerwy nic nie ruszalem , cewki kupilem nowe BERU. Jutro spr podmienic na tamte 2 cewki a jak dalej nic to spr wymienic na te stare swiece. A jak odczytac prace turba poprzez vaga ?? wczeniej wieksza roznica byla gdy turbo sie uruchamialo , czuc bylo ze wgniata w fotel , a teraz uruchamia sie tez ale tak slabiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Jamis wezykow /kabli nie ruszales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianzs 0 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 tylko odpinalem cewki zeby moc je wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 To nie mam pomyslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianzs 0 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 ok dzieki, jakos sobie poradze . Temat do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Weź jak coś napisz co tam dokładnie się stało jak wszystko wróci do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger18sx 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Ja miałem taki przypadek w swoim pasku awt że zachciało mi się wymiany świec więc wieczorem wymieniłem przejechałem się, a rano auto ujechało pół kilometra i zdechło. Padły trzy cewki w tym jedna wogule iskry nie dawała. Jak patrze na te dedykowane platynowe ngk to co roku jak by były gorzej wykonane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się