Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów Audi A4 B6 AVF


romand24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Bardzo proszę o pomoc w diagnozie i analizie logów.

Odczułem spadek mocy auta i sporadycznie auto wpada w tryb serwisowy i turbo nie dmucha, kod błędu: 17965

DYNAMICZNE:
Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_254482.html">http://vaglog.pl/log_254482.html</a><br/>
Grupa 010: <a href="http://vaglog.pl/log_254493.html">http://vaglog.pl/log_254493.html</a><br/>
Grupa 010, 011: <a href="http://vaglog.pl/log_254492.html">http://vaglog.pl/log_254492.html</a><br/>
Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_254491.html">http://vaglog.pl/log_254491.html</a><br/>
Grupa 008: <a href="http://vaglog.pl/log_254490.html">http://vaglog.pl/log_254490.html</a><br/>
Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_254489.html">http://vaglog.pl/log_254489.html</a><br/>
Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_254488.html">http://vaglog.pl/log_254488.html</a><br/>
Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_254487.html">http://vaglog.pl/log_254487.html</a><br/>
Grupa 003, 011: <a href="http://vaglog.pl/log_254486.html">http://vaglog.pl/log_254486.html</a><br/>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełądwouje ostro. Posprawdzaj podciśnienia, ale chyba nie obejdzie się bez czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli albo przewód podciśnienia od gruszki turbiny albo czyszczenie geometrii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej bym sie skupił na czyszczeniu i usunieciu katalizatora włącz sobie gr 11 bs i zobacz jak sztanga pracuje ma być skok 11 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienione węźyki, wyeliminowany przypadkowo wykryty luz na krućcu pompy vacuum

STATYCZNE:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256052.html

BASIC SETTINGS:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256051.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_256050.html

DYNAMICZNE:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_256047.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256046.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_256045.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie zmieniło jak sztanga pracuje patrzyłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak obserwowaliśmy, sztanga chodzi góra dół, dodatkowo vacuometrem robiliśmy podciśnienie i sztanga chodziła góra dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skoro tak masz skąd podmienić czujnik doładowania który masz na rurze dolotowej


i ponownie zlogować gr 11 dynamiczną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym pomyślałem że czujnik doładowania może świrować, będzie trzeba podmienić, trochę testowaliśmy auto i nie łapał tym razem błędu a do setki miało 10, 45 sekundy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem teraz przypadek kolegi też przeładowanie ale nie łapało trybu awaryjnego a turbo miał nowe i przyczyną był ten czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnąłem turbosprężarkę, wyczyściłem na lustereczko, założone spowrotem, od soboty przejechane ponad 200 km, trybu awaryjnego nie złapało, nie ma już dźwięku chrobotania tylko przyjemne gwizdanie turba, tylko wydaje mi się że samochód słabo zbiera się na niskich obrotach, dopiero później powyżej 2500 obrotów zaczyna się dziać, przed rozbieraniem była kompletna klapa teraz tylko na niskich jeszcze przydałoby się kopniecie. Dodam że mam wycieki z zaworu EGR (przy 3000 obrotów na postoju widać jak z połączenia EGRu idą bąbelki olejowe), uszczelki już kupione także za tydzień będzie czyszczenie i założenie z nowym zestawem uszczelek. Pytanie czy takie niewielkie przepuszczanie z połączenia EGRu może mieć wpływ na utratę mocy na niskich obrotach (zaglądałem do środka zaworu nie ma tam jeszcze asfaltu ale trochę mazi olejowej jest)? Logi robione doładowanie w granicach 2400, nie przekracza granicy doładowania.

Przed:

5uuxk7kr.jpg

Po:

pedzryx7.jpg

Edytowane przez romand24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...