Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy zdarzyło wam się samoistne wywalenie AirBaga?


Wolverine

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

zapaliła mi się ostatnio lampka airbagu i zacząłem się tak zastanawiać, nawet jeżeli naprawie co tam nie łączy czy co tam mu dolega, na ile taki system mający tyle lat będzie sprawny, tzn jaka jest szansa, że zareaguje on kiedy nie trzeba. Czy ktoś z was spotkał się z takim samoistnym wystrzelem poduszek? Chciałbym mniej więcej ocenić jaka jest na to szansa i czy coś wam się stało jak to się wydarzyło. Jednym słowem, czy bardziej ryzykujemy jak mamy leciwe airbagi czy jak ich nie mamy w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzyło się koledze w fordzie. Wywaliło poduszkę siedzenia.

Sprawdz Vagiem jaki jest błąd. Nie wykluczone, że wypięła się kostka pod siedzeniem lub uszkodziła wiązka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. A czy kolega namierzył może co było powodem? No i najważniejsze, czy coś mu się stało od tego? U siebie na razie nie miałem kiedy podłączyć komputera więc jeszcze nie wiem co się stało a generalnie może to głupie ale mam dylemat, czy naprawić czy może bezpieczniej te wszystkie bomby powykręcać i wsadzić rezystory żeby napinacze działały bo one wystrzelone przypadkiem niczego nie zrobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nic mu się nie stało. Powodem była przegnita wiązka elektryczna. Wykręcanie poduszek to nie najlepszy pomysł. Sprawdz programem powód potem szukaj rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam:

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

po numerze (N95) widać, że to zapalnik w kierownicy, czyli zapewne z owijką coś się stało (a przynajmniej warto od tego zacząć). Natomiast wybaczcie moją dociekliwość ale rzuciłem okiem na możliwe błędy które może zarejestrować sterownik i lista wygląda tak:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Upper Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Lower Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to positive
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to ground

i o ile wszystkie można sobie łatwo wytłumaczyć to co oznacza "Limit Exceeded", tzn czego zakres został przekroczony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588&prev=search


Zacznij od tasmy wiązki airbagu etc.

Edytowane przez House
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzięki za chęci ale przetłumaczyć na polski mogę bez googla, problem w tym, że błąd 3. i 4. dosłownie tłumaczy się na "dolny/górny limit przekroczony", o limit czego chodzi skoro rezystancji tyczy się błąd 1. i 2. a pozostałe oznaczają zwarcie do plusa/masy?

Poduszki napełniają się szybciej niż większość naszych samochodów potrafi jechać więc wolałbym nie iść tutaj na kompromisy w rodzaju "zrobiłem 100 razy, lampka zgasła i jest git".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi walnely w a4 od mocniejszegou klapniecia drzwiami. Wywalilo z fotela ,kurtyna ,napinacz pasa wszystko od kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...