Skocz do zawartości

Wolverine

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wolverine

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Wolverine

0

Reputacja

  1. No dzięki za chęci ale przetłumaczyć na polski mogę bez googla, problem w tym, że błąd 3. i 4. dosłownie tłumaczy się na "dolny/górny limit przekroczony", o limit czego chodzi skoro rezystancji tyczy się błąd 1. i 2. a pozostałe oznaczają zwarcie do plusa/masy? Poduszki napełniają się szybciej niż większość naszych samochodów potrafi jechać więc wolałbym nie iść tutaj na kompromisy w rodzaju "zrobiłem 100 razy, lampka zgasła i jest git".
  2. Mam: po numerze (N95) widać, że to zapalnik w kierownicy, czyli zapewne z owijką coś się stało (a przynajmniej warto od tego zacząć). Natomiast wybaczcie moją dociekliwość ale rzuciłem okiem na możliwe błędy które może zarejestrować sterownik i lista wygląda tak: i o ile wszystkie można sobie łatwo wytłumaczyć to co oznacza "Limit Exceeded", tzn czego zakres został przekroczony?
  3. Dzięki. A czy kolega namierzył może co było powodem? No i najważniejsze, czy coś mu się stało od tego? U siebie na razie nie miałem kiedy podłączyć komputera więc jeszcze nie wiem co się stało a generalnie może to głupie ale mam dylemat, czy naprawić czy może bezpieczniej te wszystkie bomby powykręcać i wsadzić rezystory żeby napinacze działały bo one wystrzelone przypadkiem niczego nie zrobią.
  4. Cześć, zapaliła mi się ostatnio lampka airbagu i zacząłem się tak zastanawiać, nawet jeżeli naprawie co tam nie łączy czy co tam mu dolega, na ile taki system mający tyle lat będzie sprawny, tzn jaka jest szansa, że zareaguje on kiedy nie trzeba. Czy ktoś z was spotkał się z takim samoistnym wystrzelem poduszek? Chciałbym mniej więcej ocenić jaka jest na to szansa i czy coś wam się stało jak to się wydarzyło. Jednym słowem, czy bardziej ryzykujemy jak mamy leciwe airbagi czy jak ich nie mamy w ogóle.
  5. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że wrażenia z jazdy niesamowite, o wiele przyjemniej jeździ się niż manualem czy tipem. Obroty zawsze masz idealnie dostosowane do tego co chcesz zrobić, nie zmieniają się rzadne biegi a więc nic nie szarpie, chcesz się pobawić to są też tryby S i tip, pod tymi względami polecam. Co do awaryjności, nie czuje się zbyt pewnie żeby to oceniać, jedynie co przeczytam tutaj czy na innych internetach. Pamiętać jednak należy, że wątków, że coś się popsuło znajdziesz dużo, natomiast nikt nie zakłada tematów na forum żeby napisać, że coś działa
  6. No to panowie pocieszyliście mnie Serdecznie dziękuje i pozdrawiam
  7. Witam wszystkich, przepraszam, że pierwszy post i już z problemem Problem objawia się tak, że zawsze po uruchomieniu silnika i rozpoczęciu jazdy do przodu (tylko do przodu), słysze taki zgrzyt (czami 100ms, czasami 500ms), dokładnie taki sam jak przy aktywującym się ESP. Nie ma znaczenia czy naciskam pedał gazu czy po prostu puszcze hamulec - dzieje się to zawsze po przejechaniu 2-3m - 2 razy też zdarzyło mi się jak auto przy tym zaboksowało (tak jakby silnik się zadławił). Czuje też efekt tego na pedale hamulca. Jak już to pstryknie to później jest wszystko OK - mogę jeżdzić, ruszać, przełączać biegi (łącznie z P). Nie ważne też czy kierownica jest skręcona czy nie. Pierwszą myślą był multritronic, auto mam od niedawna (ok 2m-cy) a poprzedniemu właścicielowi skrzynia się wykrzaczyła, co dokładnie - nie wiem, wiem, że przy naprawie (ok 20tys temu) był wlany nowy olej (niestety nie wiem jaki) i filtr (za 100zł - czyli ten w środku jak mniemam). Moduł od skrzyni zgłosił: 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal P1793 - 000 - - - Intermittent nie wiem czy to nie pozostałość po awarii poprzedniego właściciela - skasowałem i sprawdze czy błąd wróci. Trybu awaryjnego nie uświadczyłem odkąd mam auto. Skrzynię niby "adaptowałem" sam na oko (tj bez VAGA) i cholera wie czy zaskoczyło czy nie, ogólnie jakoś specjalnie nie szarpie, nie ma laga przy ruszaniu. Ok 10 zmieniam ATF aby mieć pewność co i od kiedy tam jest. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
  8. Witam wszystkich forumowiczów, mam na imię Piotrek, posiadam A4 B6 1.9TDI Multitronik (tak, kupiony świadomie ) na który przesiadłem się z gofla i mieszkam we Wrocławiu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...