Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 1.6 AHL 98r. Naciąg paska rozrządu.


aramis

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o poradę. Poprzedni właściciel zapewniał że 40tyś km temu wymieniał rozrząd, ale dla pewności zaglądnąłem i troszkę jestem przerażony. Pasek wygląda bardzo dobrze nie przytarty nawet napisy producenta widać, zęby równe wrębom. Martwi mnie pozycja napinacza przy napinaczu jest taka strzałka do ustawiania naciągu i , wg. książki strzałka ma być na wprost wycięcia, u mnie jest ona około 1cm powyżej, bardziej w prawo. Teraz nie wiem czy ktoś za bardzo naciągnął pasek przy montarzu czy to objawy zużycia, naciągnięcia się paska.

Proszę o poradę bo nie chciałbym wymieniać na zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 tyś, z poprawką na prawdomówność to już kwalifikuje rozrząd do wymiany, zresztą to jest żelazna zasada po kupieniu auta, chyba że są wpisy w książce serwisowej ASO :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że z tą wymiana nie jest tak różowo, pomijając niemałe koszty. Z tego co przeczytałem na forum to ludzie mają dziwne przypadki po wymianie, a to stanął nowy napinacz i zmielił pasek a to nowa pompa wody padła. Więc jeśli coś jest dobre to wolałbym nie ruszać, tylko chcę się upewnić czy to normalne zjawisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do Euro Auto na ul. Rejtana, my tam zmienialiśmy pasek, i wszystko jak na razie OK.

Goście jeżdżą audikami, i wiedzą o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że z tą wymiana nie jest tak różowo, pomijając niemałe koszty. Z tego co przeczytałem na forum to ludzie mają dziwne przypadki po wymianie, a to stanął nowy napinacz i zmielił pasek a to nowa pompa wody padła. Więc jeśli coś jest dobre to wolałbym nie ruszać, tylko chcę się upewnić czy to normalne zjawisko.

:eek: :eek: :eek:

w 1.6 koszty, chłopie tam przychodzi jeden napinacz i pasek i to wsio..... i chcesz powiedzieć że nie będziesz wymieniał starych częsci bo nowe maja wieksze prawdopodobieństwo zepsucia !

życzę powodzenia i współczuję twojej A4 :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Nie zamierzam uprawiać "druciarstwa" żeby była jasność :biggrin:

A co do kosztów to jeszcze pompa wody, bo to silnik AHL.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze pompa wody, bo to silnik AHL.

pompę to co drugą wymianę wystarczy wymienić, a co za różnica czy AHL czy ADP w tym temacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam;

słuchajcie ;co do pompy wody,to ja przy 199tys. wymieniałem rozrząd i jakie było moje zdziwienie,kiedy zobaczyłem że pompa wody jest "ori" z 1995roku.Nie była juz zbyt dobra,ale kreciła i nie rozleciała się ani nie ciekła.wymieniłem ja oczywiscie,ale to daje wiele do myslenia!!

Podejrzewam,ze to mimo wszystko extremum i nie zachecam do takich eksperymentów,jak moi poprzednicy w eksploatacji tego audika,ale nalezy sie uznanie dla tej pompy!!

pozdrawiam

Wojtek75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...