Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bagnet do pomiaru poziomu oleju


S4plus

Rekomendowane odpowiedzi

czesc,

czy ktos wie jaki jest part number do bagnetu? Wg ASO nie istnieje, na internetach jest to niby 06E115611H

ktos cos wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można z nim jeździć i nie ma żadnego problemu z nieszczelnością? Wskazuje poprawnie?

Z tego co się dowiedziałem to Audi nie zaleca jazdy z zamontowanym na stale bagnetem olejowym i służyć ma on tylko do inspekcji poziomu oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja normalnie jeżdżę i jest ok kolega też kupił ale do 2.0 inne oznaczenie bagnetu i tez smiga nic się nie dzieje

 

 

Edytowane przez polanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, w takim razie zamontuję u siebie, bo to jedna z rzeczy, która irytuje mnie w nowoczesnych samochodach - brak fizycznych przyrządów pomiarowych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ile płaciłeś ja tu w Niemczech 10,70 euro w audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2018 o 14:11, polanski napisał:

witam ile płaciłeś ja tu w Niemczech 10,70 euro w audi

50zł w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2018 o 14:11, polanski napisał:

witam ile płaciłeś ja tu w Niemczech 10,70 euro w audi

Tak samo 10.70 :D tyle ze do 3.2 ale mniejsza o to, problem w tym ze podobno w A6 byl dodawany seryjnie bagnet i tam chyba producent nie czepia sie odnosnie "nieszczelnosci". Ja u siebie mialem tylko rurke do misy i korek, podobno byly samochody ktore nawet tej rurki nie mialy :D Bagnet wchodzi z takim samym oporem jak korek i tak samo sie trzyma, wiec nie wiem skad mogly by sie brac jakies ewentualne problemy. Oczywiscie do A4 bagnetu nie ma. Ale jak szukalem z ziomeczkiem w serwisie audi czesci do A6 z tym samym silnikiem co mam u siebie to bagnet juz u niego w systemie byl itd. Podobno decyzja producenta na ciecie kosztow bo uznali ze posiadacze a4 i tak tego nie uzywaja lub bardzo rzadko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2018 o 18:52, winner4 napisał:

Można z nim jeździć i nie ma żadnego problemu z nieszczelnością? Wskazuje poprawnie?

Z tego co się dowiedziałem to Audi nie zaleca jazdy z zamontowanym na stale bagnetem olejowym i służyć ma on tylko do inspekcji poziomu oleju.

podobno w A6 byl dodawany seryjnie bagnet i tam chyba producent nie czepia sie odnosnie "nieszczelnosci". Ja u siebie mialem tylko rurke do misy i korek, podobno byly samochody ktore nawet tej rurki nie mialy Bagnet wchodzi z takim samym oporem jak korek i tak samo sie trzyma, wiec nie wiem skad mogly by sie brac jakies ewentualne problemy. Oczywiscie do A4 bagnetu nie ma. Ale jak szukalem z ziomeczkiem w serwisie audi czesci do A6 z tym samym silnikiem co mam u siebie to bagnet juz u niego w systemie byl itd. Podobno decyzja producenta na ciecie kosztow bo uznali ze posiadacze a4 i tak tego nie uzywaja lub bardzo rzadko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2018‎-‎03‎-‎07 o 11:41, winner4 napisał:

Spoko, w takim razie zamontuję u siebie, bo to jedna z rzeczy, która irytuje mnie w nowoczesnych samochodach - brak fizycznych przyrządów pomiarowych. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj widziałem się z kolegą tez ma s4 dokupił bagnet o nr 03L115611E ja mam ten 06E115611H nie wiem o co tu chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest to samo - tylko inna rewizja, pewnie różni się delikatnie kolorem/materiałem, ale parametrami jest identyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2018 o 16:34, polanski napisał:

Witam dzisiaj widziałem się z kolegą tez ma s4 dokupił bagnet o nr 03L115611E ja mam ten 06E115611H nie wiem o co tu chodzi

kupiłem taki 03L115611E i ujaaaaa, 15cm za długi, miarka opiera się gdzieś na dole i wtedy mam 5cm nadstan oleju :(
niedawno wymieniłem olej, zalałem zgodnie z instrukcją, pokazał mi max
po tygodniu info, "dolej 1l. oleju
dolałem już 1.5l a info wciąż takie same
teraz nie wiem, czy mam popsuty czujnik, czy teraz mega wysoki stan oleju!!!
może byłby ktoś tak uprzejmy i zmierzył długość bagnetu
od tego zatrzasku na rurce, do min i max

Edytowane przez heko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 06E115611H i normalnie z nim smigam

 

 

Edytowane przez polanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...