anvilek Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Witam! Mam pytanie czy można założyć zwykły napinacz hydrauliczny w miejsce elektronicznego?? O ile wiem jeśli ma być założony elektroniczny to ma on sterować zmiennymi fazami rozrządu, więc co się stanie jak założę zwykły bez tego czujnika?? Proszę o pomoc może ktoś wie czy można wykonać taki zabieg.A4 B5 1.8 ADR Quattro 1998r.
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) spróbować możesz ale wydaje mi sie że na 99% furacz będzie mulił i to zdrowo zmienne fazy rozrzadu to masz w japoncach(dodatkowe krzywki czyli popularny v-tec) u nas po prostu zmienia sie skok zaworów ssących Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez uszolek
Wloczykij555 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Ja bym spróbował. Silnik i tak jest mulasty a ładować 2500 PLN w 18 letni motor to pomyłka. Prawdopodobnie będzie wyskakiwał błąd położenia wałka rozrządu ale jeździć się będzie dało. Mechanicznie na pewno będzie pasował.
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja bym spróbował. Silnik i tak jest mulasty a ładować 2500 PLN w 18 letni motor to pomyłka. Prawdopodobnie będzie wyskakiwał błąd położenia wałka rozrządu ale jeździć się będzie dało. Mechanicznie na pewno będzie pasował. chyba Twój tak bardzo "popularne i pancerne" AFN'y które każdy chwali jakie to one sa ekonomiczne i dynamiczne objeżdzam z palcem w d*pie, mulasty to jest 1.6, a 1.8 da sie naprawde fajnie jezdzic, tylko trzeba kręcić pod 6tyś, niektórzy uważaja ze to katowanie silnika, ja uwazam ze po to benzyna ma tyle obrotow i moment w wyzszym zakresie zeby go wykorzystywac, poza tym pewnie nikt z was nie jezdzil zdrowym 1.8 ze sprawnym napinaczem i gruszka, które w głownej mierze odpowiadaja za moc jesli motor jest w dobrej kondycji, fakt szatanem to on nie jest tak samo jak i 1.8T ale żeby twierdzić, że jest mulasty - stanowczo nie osobiście wrzuciłem nowy napinacz ori do siebie i wcale nie żałuje wydanych pieniedzy, jak chcesz jezdzic na polgwizdka swoim autem to trzeba bylo kupic 1.6 tam napinacza nie ma albo kupujesz audi i Cie na nie stać albo kupujesz corse i tam pakujesz szajs i nie istotne jest to czy auto ma 18 lat czy 2 jak dla mnie, jak dbasz tak masz, swoja droga napinacz wchodzi w sklad rozrzadu i ma swoj okreslony interwał także nie rozumiem tego bólu d*py że rozrząd trzeba wymienić, nie kupujecie aut nowych pozdro Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez uszolek
--Rafcio-- Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Uszolek jak w swoim 1.8T dzwoni mi łańcuch i niemam mocy to może być cos z tym związane, bo ogolnie wszystko mam ogarnięte poza sondą lambda.
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) jak najbardziej, powinno Ci dzwonić zaraz za pokrywa zaworów, przed grodzią jeśli to napinacz, auto masz z 95r wtedy wsadzali na 99% same hydrauliczne napinacze, weź tam nachyl głowe i sprawdź czy z napinacza wychodzi jakas wtyczka, jeśli nie - Twoje szczescie, oryginalny napinacz hydrauliczny kosztuje 700zł, + do tego łancuch 200zł z febi jak najbardziej można kupić osobiście taki mam napinacz w głownej mierze odpowiada za skok zaworów, im większe obroty, tym wieksze cisnienie oleju, a im wieksze cisnienie oleju to napinacz ma wiecej roboty, dzieki niemu zwiększa się skok zaworów za pośrednictwem łancucha a im wiekszy skok zaworów, to wiecej mieszanki paliwowo-powietrznej dostaje sie do silnika w ciąglu jednego cyklu otta, sa wieksze zawirowania = większa moc cała filozofia aha no i radze brać się za robote napinacza jak najwczesniej, wlasciwie im wczesniej tym lepiej, ja po zakupie auta (2 lata temu) mialem juz dzwiek diesla, niestety zrobilem tak 5 tys bo musialem dojezdzac do roboty, chwile zajelo nim kase uzbieralem u mnie juz lancuch zaczal ocierac o głowice, fakt slizgi nie byly az tak wytarte, ale lepiej nie ryzykowac, zeby jakis pekl, albo zeby jego kawaleczki poszly z filmem olejowym dalej, przy zrzucaniu miski 2msce temu znalazlem pare kawaleczkow slizgów w smoku, naszczescie nic sie nie stalo ale wiadomo lepiej dmuchac na zimne pzdr Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez uszolek
--Rafcio-- Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dziekować , mam bez wtyczki, ale mam strasznie słaby moment obrotowy i moc, u Ciebie po wymianie rozumię że wszystko wróciło do normy.
KrzysiuK Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zerknij do tematu o napinaczu w dziale B6...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Dziekować , mam bez wtyczki, ale mam strasznie słaby moment obrotowy i moc, u Ciebie po wymianie rozumię że wszystko wróciło do normy. fakt ze u mnie jest tylko 125 kucy i troche mniej momentu niz w 1.8T ale gdybym miał porownywac moc/moment do tego przed wymianą to niebo a ziemia, przez pierwsze dni to banan z mordy nie schodzil momentu w liczbach Ci nie porownam bo nie mam jak ale jezeli chodzi o moc to V-max na zepsutym napinaczu 180km/h po wymianie, 210 km/h oczywiscie mowie o predkosci stricte licznikowej Zerknij do tematu o napinaczu w dziale B6... po ki c**j, że tak spytam grzecznie? Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez uszolek
poit Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 witam wymieniłem silnik adr i mam problem bo stary silnik ma hydrauliczny napinacz faz rozrządu a ten który wstawiłem ma elektroniczny i brak wtyczki idzie to jakoś podpiąć dziękuje z góry za odpowiedzi pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się