Skocz do zawartości

KrzysiuK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KrzysiuK

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

346 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KrzysiuK

0

Reputacja

  1. bo to jedno gówno z w różne papierki owinięte.
  2. Czytaj jak mam na imie, nie kręć. NIe szukałem, pewnie ta sama ściema co tutaj. Kiedyś to było dostępne bez rejestracji.
  3. Proszę nie obrażaj mnie. Piszę to co widzę i nikt normalny z Mahle, Lemmfordera czy nawet Kamoki nie siedzi dniami i nocami po forach i nie przekonuje do swoich produktów. Wiesz jak to jest z powiedzeniem "dobry towar sam się obroni"? Wy musicie dodatkowo robić marketing pod ten wasz towar... To gdzie produkujecie te swoje cuda? Dalej to jest tajemnica handlowa czy doedukowaliście sie ... ;D
  4. bawicie mnie dalej... czy ktoś wreszcie z administracji siądzie i prześledzi adresy IP z których wy i wasze widma piszecie...? z forum passata pogonili was tak, ze śladu nie ma po tych żałosnych próbach robienia marketingu forumowego
  5. Ile to ma realnie przejechane, ze tak duży zakres wymian...
  6. Fajna! Sprzęgło daje radę? U mnie na dzień dobry musiałem je zmienić i teraz zastanawiam się czy jechać na program czy odpuścić... Oryginalne sprzęgła nie grzeszą wytrzymałością...
  7. ja zaś obserwując w roli czytacza ten wątek uważam, że połowa piszących w tym temacie ma jakieś powiązania z kontem Dystrybutor SKV... szczególnie kolega rachmistrz, który brzmi jak sponsorowany ujadacz dystrybutora... Niestety, tak na prawdę nie ma ŻADNYCH obiektywnych opinii o tym produkcie po przebiegu wyższym jak 10 tysięcy kilometrów. Są jakieś wypowiedzi z kont widm, zapewne też poukładanych ze sprzedającym. Cały ten wątek to lekka kpina, dystrybutor który siedzi nocami i weekendami na forum, czuwa nad tym co się tu piszę. Konta widma służące do budowania dobrej opinii o produkcie... Mówienie, że miejsce produkcji towaru to tajemnica handlowa... od KIEDY? Przecież jak byk to jest kłamstwo (jedno z wielu?), polecam: https://forumprawne.org/prawa-konsumenta/313096-kraj-pochodzenia-produktu-tajemnica-handlowa.html Do tego tworzenie lewych kont osób szkalujących produkty MS... cyrk komedia, a może nowoczesny marketing?
  8. KrzysiuK

    Wahacze SKV

    Jak 3000km przejedzie to będzie dobrze.
  9. KrzysiuK

    Wahacze SKV

    Wielokrotnie zachęcaliśmy do skupienia się na testach i ponownie zachęcamy do wypowiedzi użytkowników. Po to właśnie jest ten test, my wiemy, że są kierowcy co zrobili na tych wahaczach 80 000km (i jak przypuszczam dalej jeżdzą). Poczekajmy na wyniki testu - oraz pomiary twardości innego kolegi - choć ciągle najważniejsze i najobiektywniejsze będzie to ile km zrobią użytkownicy na tych wahaczach. Żadne teorie spiskowe - fakt jest faktem, mamy tutaj do czynienia z próbami robieniem sobie dobrego PR przez zainteresowane osoby. Testy na polibudzie - pewnie, mają sens. Jednak wyniki trzeba mieć do czego porównać, trzeba mieć odniesienie. Jak się tak przyjrzeć zdjęciom to wahacz prosty Delphi dostarczony forumowiczowi przez SKV niewiele wspólnego ma z produktem Delphi (kto je miał w rękach to wie jak wyglądają). Poza tym na samym początku, w pierwszym poście, napisano: " Pewnie nie wielu z Was wie, że wahacze SKV Germany są produkowane w tej samej fabryce co te marki TRW. możecie nie wierzyć, " Więc co - już nie ta sama linia co TRW tylko teraz Delphi. Podsumowując: robicie sobie Panowie reklamę niekoniecznie uczciwymi metodami, stąd też mam wątpliwości czy dostarczone do testów wahacze były takie same jak te sprzedawane w detalu.
  10. KrzysiuK

    Wahacze SKV

    Widzę tutaj ładne kółko wzajemnej adoracji... Nieznany, rachmistrz, Dystrybutor SKV przecież to pisze ta sama osoba pod różnymi nickami... administracja powinna ukrócić ten sposób autoreklamy i robienia ludziom śmietnika z mózgów. Już ten fakt zniechęca mnie do zakupu towaru od takiej firmy. Jak dodam do tego, że dystrybutor handlujący wahaczami od "niby" dłuższego czasu (w tym ogłaszający się na allegro) nie wie, że do A4 B6 i B7 idą inne wahacze proste i łączniki niż do A4 B5 to wychodzi, że mam do czynienia z jakąś amatorką... a amatorka mści się szybko. Co do samych zdjęć azure - dobra robota. Widać dokładnie jak ten towar wygląda. Jednak co z tego jak wygląda skoro nie wiemy jaka jest trwałość tulei. Osobiście nie wierzę, że te wahacze pochodzą z jednej linii produkcyjnej. Nie podejmuję się jednak tłumaczenia przyczyny podobieństw między nimi.
  11. KrzysiuK

    Wahacze SKV

    Nie ma żadnego problemu, gwarancja nadal obowiązuje. Nie ma również powodów do obaw, sprawa z użytkownikiem smokehead została rozwiązana, tak jak obiecaliśmy. Proszę w takim razie śledzić ten wątek, przecież temu ma służyć cały ten test. Proszę mi wytłumaczyć kilka rzeczy: jak (czym) należy uciąć tuleję aby mieć pewność, że element gumowy tulei ani nie zostanie nadtopiony ani też w inny sposób nie straci swoich właściwości (np. nie rozwalkunizuje się)... Tak duże zwężenie tulei zmniejsza istotnie ilość gumy, a to jakiś tam wpływ na trwałość będzie miało. Drugi temat to czy na ten moment macie w swojej ofercie wahacze dedykowane do Audi A4 B6 lub B7, które da się zamontować bez cięcia czegokolwiek? Jeżeli nie to kiedy będziecie je mieć i czy w ogóle. PS. Od jakiego czasu handlujecie tymi wahaczami? Wyżej opisana sytuacja lekko trąci amatorką...
  12. KrzysiuK

    Wahacze SKV

    Trochę mylisz się... jeżeli kupuję zestaw amortyzatorów np. do Audi A4 B6 to po zdemontowaniu starych nowe powinny pasować bez żadnego dostosowywania. Wyjmuję stare, zakładam nowe. Tyle albo aż tyle :-) Podobnie kupując zestaw wahaczy do danego modelu auta oczekuję, że ten zestaw do tego auta będzie pasował bez ucinania czegokolwiek. Gdybym chciał ciąć, kombinować to musiałbym mieć ku temu jakąś szczególną motywację. Popatrz na konkurencyjnego MasterSporta lub najtańszą Kamokę - wahacze tych producentów dedykowane do A4 B6 lub B7 są identycznie wykonane jak oryginalne.
  13. Zerknij do tematu o napinaczu w dziale B6...
  14. Przeguby wewnętrzne sprawdziłbym...
  15. Mozliwe ze u mnie juz łancuch był rozciagniety i rano grzechotał bo tarł po obudowie... ale twierdze ze w wiekszosci przypadków w tym napinaczy nie ma sie co zepsuc... Pis end love Grzechotanie przy porannym rozruchu nie jest związane z tarciem łańcucha o obudowę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...