SZYNKAR Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Współczuję koledze przejść i gratuluję końcowego sukcesu. Wyciągnąłem wniosek żeby pewne GRUBE rzeczy zlecać w całości regeneracja-montaż-uruchomienie. Co do pochodzenia brudu w pompie to przypomina mi się sytuacja gdy jakiś silnik po przerwie "regeneracyjnej" startował słabł i gasł. Był kompletnie zapchany filtr paliwa (ubite paprochy widoczne przez wlot do filtra) i wężyk dolotowy był sztywny i chrzęścił przy zginaniu. Oględziny wykazały że WĘŻYK BYŁ WYPEŁNIONY PAPROCHAMI na odcinku 20cm. Czyli jak zabraknie miejsca w filtrze paprochy gromadzą się w wężyku. Jak się tego nie wyczyści to śmieci z wężyka wypadają w oczyszczone miejsce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się