Skocz do zawartości
IGNOROWANY

DWUKROTNA wymiana pompy sprzęgła!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj przy próbie uruchomienia samochodu wciskając sprzęgło pompka rozczelniła się już DWUKROTNIE !!!
Pedał sprzęgła ma duży opór tuż przy końcu a trzeba go wcisnąć żeby czujnik na pompce pozwolił uruchomić silnik.
W czasie jazdy jest wszystko OK biegi wchodzą płynie. Tylko przy tym nie szczęsnym odpalaniu.
Przy pierwszej wymianie pompki był oczywiście zalany nowy płyn hamulcowy i odpowietrzony układ. Na nowej pompce pojeździłem pół roku !
Co może być przyczyną tego??
Proszę o pomoc...może wymiana oleju w skrzyni, wysprzęglik lub coś w samej skrzyni jeszcze raz proszę o jakieś porady bo wiem, że sama wymiana pompki nie załatwi sprawy.

Opublikowano

wysprzeglik

na pewno?

Jak jest z demontażem tego?

Pamiętam gdy wymieniałem pierwszą pompkę i odpowietrzałem układ przy wysprzęgliku było tam dość miejsca ale nie nie wiem czy na tyle aby go odkręcić od spodu.

Opublikowano

moze cos w nim sie blokuje.ciezko sprawdzic cos czego sie nie widzi.pewnie trzyma sie na 1 srubce

Opublikowano

Mam prośbę do posiadaczy B8 2.0. Czy może ktoś sprawdzić w swoim aucie czy ten ogranicznik nr.12 (foto 1) bez większych oporów dochodzi do samego końca.
W moim przypadku pompka stawia duży opór (dlatego już dwukrotnie ją wymieniam) aby ogranicznik doszedł do końca a po to chyba jest.
Też myślałem o czujniku w pompce...ale wygląda to tak, 78% mogę samochód odpalić i już trzeba pedał sprzęgła mocno wcisnąć teraz na rozczelnionej pompce gdy nie ma oporów i pedał dochodzi do końca jest 91% (foto 2)

FOTO 1 FOTO 2
d266202edbce864cgen.png509a76653cbd68c1gen.png


Dzisiaj wymieniłem pompę sprzęgła - używana z allegro i wysprzęglik - nowy z serwisu audi.
Pedał sprzęgła dalej nie chce wcisnąć się do samego końca czyli do tego ogranicznika na pedale sprzęgła (post 5, foto 1) ale wydaje mi się że jest lepiej.
Jak jest u was??

Opublikowano

a przewod wymieniles? moze w nim tkwi problem

Przewodu nie wymieniałem co może być w nim nie tak?
Zastanawiam się nad skróceniem cięgła w wysprzęgliku o jakieś 4-6mm i ponownym odpowietrzeniu układu wtedy pedał sprzęgła powinien wchodzić do końca, czujnik będzie widział te ~90% i nie będzie miał takich oporów aby pękła znowu obudowa pompy sprzęgła.
Nie mam innych pomysłów. Co o ty myślicie??
Opublikowano

przewod drozny? moze jak wymieniales to jakis syf wlazl i zatkal.mozliwe tez ze lapa w skrzyni ci sie zapiekla.u mnie juz skrzypi,ale nie bede zrzucal calej skrzyni zeby posmarowac ten jeden element

Opublikowano

mozliwe tez ze lapa w skrzyni ci sie zapiekla

Stawiam na tą łapę.
Jak kupowałem go od belga mówił coś o wymianie sprzęgła, może coś źle złożyli lub dali inną część albo łapa jak kolega wyżej pisze.

Zastanawiam się nad skróceniem cięgła w wysprzęgliku o jakieś 4-6mm

Skróciłem cięgło ze starego wysprzęglika ale było jeszcze gorzej czyli pedał sprzęgła wchodził max do połowy.
Czy to coś ze sprzęgłem?
Opublikowano

łąpa lub docisk
W tą sobotę mój mechanik wyjmuje skrzynie w końcu się okaże, mam nadzieje.
Opublikowano

na pewno dam znać.
Kolega z tego forum ma identyczny problem po zmianie skrzyni.
Na zagranicznych forach czytałem właśnie o tej łapie lub łożysku oporowym.
Jak wkładałem śrubokręt w miejsce wysprzęglika to łapa była moim zdaniem za daleko ale wszystko okaże się w sobotę.

Opublikowano

lapa powinna byc zaraz za obudowa skrzyni.za daleko czyli ile cm patrzac od wewnetrznej strony obudowy skrzyni?

Opublikowano (edytowane)

jak dolegał śrubokręt do łapy trzymałem go już za koniec, uchwyt wystawał 3-4cm. Teraz zmierzyłem śrubokręt 18cm.

Edytowane przez kotu
Opublikowano

lol u siebie jak sciagnalem wysprzeglik to lapa byla zaraz za obdowa skrzyni

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

lol u siebie jak sciagnalem wysprzeglik to lapa byla zaraz za obdowa skrzyni

Dzięki wielkie za info na pewno powiem to swojemu mechanikowi. Jak się okaże co było przyczyną to napiszę. Pozdr

Opublikowano

Przerabialismy to u kolegi


mms_img_976327026.jpg

Opublikowano

Przerabialismy to u kolegi

Który to temat tyle szukałem i nic nie mogłem znaleźć. Dzisiaj dzwonił mechanik rozebrał to powiedział, że łapa i docisk wygląda ok dał mi te bebechy i ganiałem z tym po mechanikach muszę znaleźć przyczyne na własną rękę...tragedia Jak by się okazało że winą jest ta część stawiam kiste

Czy to jest to czy dochodzi do tego jeszcze inny element??

0B1141777B

??


Czy ten element jest na sprężynie czy to tylko śruba którą można regulować???

Opublikowano

zadzwon do kumpla to ci podpowie w czym sęk :hi:

509 130 564 Lukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...