180damian180 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam, posiadam auto dobre pół roku. Niedawno zaczęła się akcja z twardymi przewodami, ubytkami płynu chłodzącego, i wyrzucaniu go po odkręceniu korka w zbiorniczku wyrównawczym, dodatkowo słyszalne bulgotanie w nagrzewnicy. Decyzja mechanika: walnięta uszczelka pod głowicą. Wczoraj odebrałem auto, przewody nie są twarde i nie wyrzuca już płynu, ale jest inny problem. Jadąc ok 100km/h sporadycznie podnosi się temperatura do 100'C, po czym wskazówka zaraz wraca na swoje miejsce. Dodatkowo dalej słychać bulgotanie w nagrzewnicy zaraz po odpaleniu Pompa wody, termostat i płyn nowe. Głowica splanowana i sprawdzona szczelność. Może ktoś podpowiedzieć o co tu chodzi? Może ktoś miał podobny przykład Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez 180damian180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Moze silnik byl zalewany zwykla woda i jest zakamieniony przez co nie odprowadza ciepla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 zapowietrzony uklad.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
180damian180 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Silnik był zalany płynem, dodatkowo przed walnięciem uszczelki wszystko było ok. wczoraj jak wróciłem do domu, to próbowałem go poodpowietrzać ręcznie. Gniotłem dolny i górny przewód na rozgrzanym i odpalonym silniku przy odkręconym korku od zbiorniczka. Potem ogrzewanie na full przy jednej kresce nadmuchu, i zsuwałem jeden przewód z nagrzewnicy. Witam. Nikt nic nie podpowie? Dzis dodatkowo walczylem z przepustnica. Kupilem uzywke, wyczyscilem na glanc i zalozylem. Wszystko pieknie hula, z tym ze przy zmianie biegu, badz przy wrzuceniu na luz bardzo wolno schodzi z obrotow, albo wogole nie schodzi do konca i trzyma 1400rpm... Jakies sugestie? Dodam ze stara wywalilem bo samochod gasl, dlawil sie i przygasal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Musisz wywalic z pamieci sterownika stara przepustnice. masz vaga? Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
180damian180 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 oj, nie mam ;/ Może ogarnę to u znajomego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiper9701 0 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Musisz zresetowac przepustnice, podlaczasz do kompa i trwa to 3 min ... Wysłane z mojego PMT7077_3G przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
180damian180 1 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Podpowiesz jak to zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się