Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Pomoc w doborze CB w pólkę po lewej.


denveco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mobili. Temat pewnie już był bo szukałem ale niektóre były już przedawnione. Nosze się z zamiarem kupna CB do samochodu i zamierzam wykorzystać półkę która jest po lewej stronie prawie pod kierownicą. Rozmyślam nad 3 opcjami CB: Uniden 520XL, Presudent, Midland (Alan) Jestem kierowcą ciężarówki i posiadam w niej Presidenta i nie narzekam, jednak słyszałem też że bardzo chwalone jest właśnie radio Uniden 520XL Chodzi mi o to żeby radio po pierwsze zmiesciło się w tej kieszonce po lewej, po drugie żeby nie było to jakiś gó.......ny szumofon z którego nikt mnie nie rozumie i nikogo ja nie słyszę. Uniden jest z tego co wiem bez homologacji. Co jeśli gliniarz przy kontroli zobaczy że mam antene (magnesówke) i zobaczy że mam unidena bez homologacji coś mi grozi za to?? Z góry wielkie podziękował, szerokości i lustereczko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej półce z powodzeniem mieści się Uniden (510, 520) np President Johnny (ten posiada homologację - takowego używam jednakże nie zamontowałem go na tej półce, o której piszesz).

Uniden jest to nic innego jak President. Uniden to marka o ile dobrze pamiętam przeznaczona na rynek amerykański - wada jak dla mnie U520: nieszczęsna homologacja i brak ASC

Temat był już poruszany na forum użyj :szukaj: to dowiesz się więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurcze president dobre radyjko ale cena o zielonego wiecej kosztuje. Uniden niby to samo co president ale drozszy. Ta holerna homologacja, czemu uniden jej nie ma a takie badziewia jak tti ktore jest takie same jak alan maja :disgust: Raz jestem przekonany do unidena ale zaraz z drugiej strony powstrzymuje mnie ta homologacja znaczy jej brak. I daj jestem w punkcie wyjscia. A co do antenki to myśle nad "siro" i dłuuugim bacie chyba najdłuższy to tylko 145cm :kwasny:

Odnośnik do komentarza