180damian180 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Witam, dziś dodatkowo sprawdziłem temperatury na klimatroniku na kanałach 49 i 51, ponieważ mam wrażenie, że nowy termostat nie działa poprawnie :/ Dziś dość sporo jeżdziłem i zauważyłem, że górny wąż jest bardzo gorący a dolny ciepły. Po odpaleniu lekko ostygniętego silnika wartość 51 wzrastała razem ze wskaźnikiem temperatury na zegarach i pokazuje 90'C, natomiast wartość 49 pokazuje ciągle od 95'C do nawet 100'C. Jak uważacie? Wszystko jest ok ? nikt nic ?
misiekA80 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja mam podobny problem, na klimatroniku kanał 49- 98c, kanał 51-90c. Co ciekawe, że u szwagra w a4 1.8t na kanale 49 też jest około 100c a na zegarze było 90c. U szwagra trzyma 90c na liczniku a na klimatroniku ponad 100c, po trasie ponad 100km. Też nie wiem co to może być, podejrzewam że u mnie licznik jest do wymiany, dzisiaj podczas jazdy, chciałem zobaczyć ile jest stopni na dworze, a tu co? całkowicie zniknęła temperatura zewnętrzna, czarne pole
180damian180 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Nie wiem czym to jest spowodowane :/ dziś wymieniłem czujnik temperatury ten przy glowicy i będę obserwował sytuację. Z racji tego że kiedyś założyłem chiński, to moje podejrzenia padły na niego. Dodatkowo miałem problem z temperaturą po krótkim postoju. Po dłuższej jeździe np. zatrzymuję się na chwilę do sklepu, wracam i odpalam silnik a na piecu prawie 100'C. Termostat nowy, uszczlka pod glowicą robiona a tu takie cyrki. Zobaczymy, zalożylem dziś czujnik Febiego.
misiekA80 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja mam oryginalny za 160zł i też to samo, Ja na wypłatę wymienię licznik. Bo woda się nie gotuje, nie wywala płynu, nie ubywa, nie ma oleju w płynie chlodniczym
180damian180 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Dziś mimo zmiany czujnika dalej jest to samo. Wahania temperatury na kanale 49 oscylują od 94 do 97'C. Temperatura na zegarach dalej wstała do prawie 100'C gdy zajechałem na cpn zatankować. Ominąłem nagrzewnicę, przewody połączyłem kawałkiem rurki i dalej bez zmian na kanale 49. Teraz będę obserwował temperature na zegarach czy znowu wstanie przy postoju. Po kilku dniowych obserwacjach, i po plukaniu nagrzewnicy, stwierdzam ze problemem ze wstajaca temperatura po krotkim postoju sa poprostu zegary. Przewody nie robia sie twarde, plynu nie ubywa, czujnik temperatury wymieniony na nowy, a i tak sporadycznie temperatura wstaje np. przy postoju na tankowanie. Tyle ze przy pierwszym wlaczeniu zaplonu na piecu jest prawie 100'C. Wylaczam i wlaczam zaplon ponownie kilka razy, i potem temperatura wraca na 90'C. Wniosek jest taki, ze w wolnym czasie wymienie zegary i zobaczymy efekt. Narazie daje sobie siana, i olewam temat. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez 180damian180
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się