Skocz do zawartości
IGNOROWANY

temperatura płynu chłodnicy 60 stopni


Krzysiek Siudy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam następujący problem : Temperatura płynu cały czas nie przekracza 65 stopni nawet po przejechaniu dłuższej odległości ,wymieniłem pompę wody ,termostat, i w końcu czujnik temperatury . na starym czujniku auto pali normalnie przewody są ciepłe i powietrze też leci ciepłe ,ale płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest zimny.na nowym czujniku gdy auto jest zimne świece się nie chcą podgrzać i muszę go kilka razy długo kręcić żeby odpalił ,płyn w zbiorniku jest ciepły ale z nawiewów leci zimne powietrze a wskaźnik pokazuje ledwo 70 stopni ,na nowym czujniku po zatrzymaniu się i wyłączeniu silnika chodzi jeszcze wiatrak chłodzący a na starym już nie.Czy ktoś wie co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik oryginalny?? Zamieniki tutaj to lipa

A z tym powietrzem to masz zapowietrZony układ musi sie odpowietrzyć tez miałem podobnie ale mam benz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedz do jakiegos mechanika niech ci zamowi oryginalny czujnik audi vw bo te zamienniki to lipa straszna ja sie połaszczyłem na febiego i mi zaraz sie rozwalil po 2miesiacach zalozylem oryginalny i jezdze do tej pory podepnij vaga zebys wszysstko wiedzial dokladnie :) g62 i jeszcze cos ci wyskoczy jak bedziesz mial czujnik walniety....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do mechanika podłączyć się pod komputer i przy okazji zamówię oryginał mam nadzieje że pomoże :-)

Byłem u mechanika i faktycznie wyskoczył błąd czujnika kupiłem nowy lepszy i od razu jest różnica jest ciepło temperatura 90 stopni ,ale wystąpił inny problem na zimnym silniku bardzo ciężko pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja nie rozumiem... On ma 1.9 TDI AFN i kręci mu sie wiatrak po wyłączeniu silnika? A tam nie ma wiskozy? Może jest "zasprzęglona" i nie może się dogrzać, bo nawala z takimi obrotami jak silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W afn jest wiskoza od strony silnika a z drugiej strony chlodnicy jest jeszcze wentylator. Ktory dziala czasem po wylaczeniu silnika jak ma za duza temperature. Wiskoza jak jest ok to na zimnym mozna zatrzymac ja palcami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...