Krzysiek Siudy Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Witam, mam następujący problem : Temperatura płynu cały czas nie przekracza 65 stopni nawet po przejechaniu dłuższej odległości ,wymieniłem pompę wody ,termostat, i w końcu czujnik temperatury . na starym czujniku auto pali normalnie przewody są ciepłe i powietrze też leci ciepłe ,ale płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest zimny.na nowym czujniku gdy auto jest zimne świece się nie chcą podgrzać i muszę go kilka razy długo kręcić żeby odpalił ,płyn w zbiorniku jest ciepły ale z nawiewów leci zimne powietrze a wskaźnik pokazuje ledwo 70 stopni ,na nowym czujniku po zatrzymaniu się i wyłączeniu silnika chodzi jeszcze wiatrak chłodzący a na starym już nie.Czy ktoś wie co może być przyczyną?
hektor1990dzn Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Czujnik oryginalny?? Zamieniki tutaj to lipa A z tym powietrzem to masz zapowietrZony układ musi sie odpowietrzyć tez miałem podobnie ale mam benz
Krzysiek Siudy Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 czujnik nie był oryginalny ,a odpowietrzałem go dosyć długo ,ale spróbuję jeszcze raz ,dzięki:)
hektor1990dzn Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 jedz do jakiegos mechanika niech ci zamowi oryginalny czujnik audi vw bo te zamienniki to lipa straszna ja sie połaszczyłem na febiego i mi zaraz sie rozwalil po 2miesiacach zalozylem oryginalny i jezdze do tej pory podepnij vaga zebys wszysstko wiedzial dokladnie g62 i jeszcze cos ci wyskoczy jak bedziesz mial czujnik walniety....
Krzysiek Siudy Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jutro jadę do mechanika podłączyć się pod komputer i przy okazji zamówię oryginał mam nadzieje że pomoże :-) Byłem u mechanika i faktycznie wyskoczył błąd czujnika kupiłem nowy lepszy i od razu jest różnica jest ciepło temperatura 90 stopni ,ale wystąpił inny problem na zimnym silniku bardzo ciężko pali
mat994 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Koledzy ja nie rozumiem... On ma 1.9 TDI AFN i kręci mu sie wiatrak po wyłączeniu silnika? A tam nie ma wiskozy? Może jest "zasprzęglona" i nie może się dogrzać, bo nawala z takimi obrotami jak silnik...
Mozgu Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 W afn jest wiskoza od strony silnika a z drugiej strony chlodnicy jest jeszcze wentylator. Ktory dziala czasem po wylaczeniu silnika jak ma za duza temperature. Wiskoza jak jest ok to na zimnym mozna zatrzymac ja palcami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się