Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Uszczelki pod głowicą BPW


Toomaszek

Rekomendowane odpowiedzi

Niech on nie zgaduje , tylko podłączy kompa i się wyjaśni dla czego miga :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się ze jakiś czujnik za turbiną. Mógł by mi ktoś powiedzieć co to za czujnik się tam znajduje czy można go naprawić czy jest drogi ??

Tyle kasy w silnik i turbo a dalej miga świecą check engine i moc do 2800 obrotów na minutę maks;/

Edytowane przez Toomaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj konkretny numer błędu , żeby można było konkretnie go zidentyfikować :decayed:

Może to być czujnik temperatury za turbiną, al;bo różnicy ciśnień DPF-a :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę dokładnie podać bo.na razie zalatwiam wszystko przez telefon w domu będę dopiero 25 i wtedy zacznę poważnie się z tym bawić ;/

Tylko martwię się że znowu czeka mnie kosztowna wymiana ;/

Albo chociaż mogę byś mi powiedzieć jak fachowo nazywają się te 2 czujniki ??

Edytowane przez Toomaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazywają się tak jak napisałem w poprzednim poście, ale o który chodzi to nie jestem w stanie Ci powiedzieć , mając takie informacje od Ciebie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę znaleźć na Ale drogi tego żeby sprawdzić mniej więcej ile to kosztuje ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A który z tych czujników znajduje się od razu za turbiną??

Czujnik temperatury spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0546 Wysoki obwód prądowy czujnika temperatury spalin - Bank 1 czujnik 1

-Stały

Tak błąd na Vagu. Można z tym narazie kilka dni pojeździć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To błąd czujnika temp gazów spalinowych przed turbiną ( de facto jest on wkręcony chyba w turbinę :decayed: , dokładnie nie pamiętam).

Można z tym jakiś czas pojeździć, może tylko być problem z prawidłowym działaniem procedury aktywnej regeneracji DPF-a , jeżeli auto takowy posiada :P

Info z czujników temperatury spalin jest zdaje mi się niezbędne do kontroli tego procesu przez ECU i w przypadku braku jednego z nich procedura się pewnie nie rozpocznie, co przy długotrwałym braku reakcji ze strony kierownika, może się skończyć całkowitym zapeklowaniem cegiełki :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze jedno pytanko zadzwoniłem do serwisu audi i podali mi numer tego czujnika mianowicie 03G906088AK Na Allegro są podobne ale albo bez końcówki AK bądź tylko K albo wcale czy taki czujnik będzie pasować?? Bo z końcówką AK znalazłem tylko jeden używany za 70zł no i chyba będę musiał go kupic;\

Edytowane przez Toomaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenia z biegiem lat mogły się troszkę pozmieniać, jak ktoś dobierał po VIN-ie albo roku produkcji i modelu to powinien pasować :hi:


Podłącz auto pod kompa, odczytane ze sterownika silnika błędy dużo pomogą w postawieniu prawidłowej diagnozy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...