Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1.8TQ] Uosiekwagen: ColorMFA, Avus 3 18", Hella Intemo, 345mm S4, HEL...


uosiek

Rekomendowane odpowiedzi

Dziennik pokładowy 298 000 km :)

Auto uzbrojone w PDC przód i tył oraz TPMS.
Muszę kupić czujniki ciśnienia powietrza w oponach oraz zdecydowałem, że poszukam ori zderzaków z PDC.

O ile znalezienie tylnego LY7Q pod PDC to nie problem, bo dokładkę-dwururkę przełożę to znalezienie przedniego pod PDC+Xenon graniczy z cudem.
W sumie, to mam dobry pretekst żeby zrobić od razu S-Line zewnętrzny :)

No i może dzisiaj wpadnie zegarek radiowy.

 

 

-- 
Aha, takie małe wrażenia z hamulców 345 (tarcze TRW, klocki TRW)
Biorą bardzo mocno, trzeba się nauczyć hamować progresywnie. Bezmyślne wciśnięcie hamulca to szybka reakcja ABSu.
Trzeba liniowo dorzucać do pieca, wtedy przód nurkuje jakby zaraz miał zrobić stoppie.
Śmieję się, że gdyby nie długi tył to auto już dawno hamowałoby z tylną osią w górze.
Może dołożenie hamulców 300mm z tyłu poprawiłoby sytuację.
Hamowanie "awaryjne" z licznikowego 240 mam wrażenie, że gazuje klocki. Czuć jakby naprzemienne puchnięcie hamulców po lewej i po prawej plus delikatne bujanie kierownicą.

Edytowane przez uosiek
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wjechał zegarek radiowy, zrobiłem aktywację w kanale 19 zegarów, w blokach pomiarowych widać "receiver ok" także zostaje tylko czekać aż mu palma odbije ;-)

Co do PDC, to kolega twierdzi, że ma zderzaki z S4 pod xenon I PDC także normalnie dzień dziecka dzisiaj :-D

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2018 o 14:22, daszku napisał:

Jaki jest koszt takiego moda zegarów? 

Zakup colorMFA to $235, do tego montaż. Instrukcja montażu jest na colormfa.ru, ale znam firmę we Wrocławiu, która wykonuje montaż.

Na forum urządzenia jest lista firm, które oferują montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Norbas napisał:

Co masz na tyle za zacisk  ? 288 ? 

255x12 – oznaczenie 1KP
niestety :( 300 wjedzie, ale teraz mam inne rzeczy wrzucone na bęben.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to jest przyczyna szybkiego włączania się abs... ale powoli i ogarniesz ;)  sam myślałem nad takim setem ale poszukam na spokojnie wszystkiego :) dzieki za info ;) 

fis pięknie wyszedł będzie trzeba cwiare podpytać czy do b7 już pakował :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Norbas napisał:

fis pięknie wyszedł będzie trzeba cwiare podpytać czy do b7 już pakował :D 

Do B6 i B7 jest to samo, także śmiało zamawiaj i montuj ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziennik pokładowy 299kkm - auto więcej stoi niż jeździ, teraz inny wehikuł robi kilometry :)

Auto z dnia na dzień miało dziwne zachowanie - po południu miałem wrażenie jakby jeden zacisk lekko trzymał co ustępowało po mocnym depnięciu w hamulec. Zostawiłem samochód, rano odpaliłem a tu zonk - pedał wpada w podłogę.
Mija tydzień - pedał twardy, ale chodzi jak trzeba, odpalam silnik i z czasem pedał robi się coraz miękkszy. Laweta, serwis. Podobno przy pompie ABS któryś przewód był niedokręcony i łapał lewe powietrze :o

Do tego: Wymiana tarcz i klocków z tyłu (wciąż 255mm), czeka mnie wymiana przedniej szyby bo znowu pękła :/
W tym czasie dociągnę kabelek z T121/101 w ECU (ciśnienie doładowania) do zegarów (żeby colorMFA wyświetlał boost).
Letnie oponki też na mnie czekają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

299 500km:

Przyczyną był niedokręcony przewód hamulcowy przy pompie ABS. Przy cofaniu się pedału układ zasysał lewe powietrze. Sytuacja ogarnięta a cały układ ma nowy płyn hamulcowy.
Nowe klocki i tarcze z tyłu (TRW)

Na dniach umawiam się na wymianę przedniej szyby. Będzie lusterko z fotochromem, ale zapewne wrzucę szybę atermiczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idę sobie rano do samochodu i zastaję widok jak na zdjęciu... Także ten, kolejny element do malowania, wraz z nowymi zderzakami (Sline+PDC-8+Xenon+Dwururka z dyfuzorem! :D), listwami S-Line, nowym przednim lewym błotnikiem i krawędzią dachu nad przednią szybą.

Denerwuje mnie ten niespodziewany koszt, ale co zrobisz? :dontknow:

IMG_20180424_073335_1600.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odstawione na naprawę bezgotówkową. Przy okazji dorzuciłem coś od siebie.
Szef firmy śmiał się, że jeszcze 3 elementy i mogę malować całe auto w dowolny kolor :P Uznałem, że co za dużo to niezdrowo (bo jeszcze mnie głowa rozboli od wyboru koloru) i zostanę przy tym.

Wrzucę jeszcze parę zdjęć dla potomnych, żeby nie było że malowane całe auto bo jakiś potworny dzwon był tylko taki kaprys :)
https://photos.app.goo.gl/VYxs8caZeT7e5Trc9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały sneak peek :)

Jeszcze zostało ostateczne uruchomienie Parktronika i wyklejenie dyfuzora w zderzaku.

IMG_20180718_101236.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i już odebrane :)
Wjechał zderzak z przodu S-Line PDC + Xenon
Zderzak z tyłu, chyba S-line, pod PDC i dwa kominy. Muszę wykleić wnętrze dyfuzora folią.
Dolne listwy drzwiowe S-Line.
Ogarnięty jest tylny lewy błotnik (był pogięty) oraz tylny prawy (porysowany przez kogoś).
Ogarnięte ognisko korozji na dachu na krawędzi przedniej szyby i klapie bagażnika
Polerowanie całego lakieru
Konserwacja podwozia

Generalnie, malowany jest: przedni zderzak, błotnik PP, drzwi PP, pół dachu, drzwi TP, błotnik TP, klapa bagażnika, zderzak tył, błotnik TL, pół drzwi TL.

Do zrobienia: wymiana błotnika PL + malowanie + malowanie połowy drzwi ;)
Generalnie, 3 elementy więcej i mógłbym malować całe auto...

Z planów:
Muszę wsadzić końcówki wydechu 90mm
Wyklejenie dyfuzora na czarno
Większa lotka tylnej klapy
No i wizualnie chyba będzie finito :) Potem to już silnik i audio.

IMG_20180720_175630.jpg.thumb.jpg

IMG_20180720_175656.jpg.thumb.jpg

IMG_20180720_175705.jpg.thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz też psiknąć wnętrze dyfuzora plastidipem czarny mat. Wydaje mi się, że będzie to łatwiejsze niż dopasowywanie folii.

 

Edytowane przez Damjan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Damjan napisał:

Możesz też psiknąć wnętrze dyfuzora platidipem czarny mat. Wydaje mi się, że będzie to łatwiejsze niż dopasowywanie folii. 

O, fajny pomysł, dzięki! 

Zobaczę jak to wyjdzie, w razie czego wrapster chce 200 za to na gotowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno plastidip wyjdzie o wiele taniej. Z zewnątrz zostaje Ci jeszcze lotka na klapę i s line będzie skończony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Damjan napisał:

Na pewno plastidip wyjdzie o wiele taniej. Z zewnątrz zostaje Ci jeszcze lotka na klapę i s line będzie skończony. 

Wiesz może jak z trwałością? Generalnie, wszystko co robię staram się liczyć na 5 lat bezproblemowej eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć bo nie mam doświadczenia z tym wynalazkiem. Wydaje mi się, że mniej trwałe na uszkodzenia niż folia, ale mogę się mylić. Malowany będzie element, który praktycznie tylko Ty będziesz mógł uszkodzić podczas mycia (albo szorowania?) więc można się zastanowić nad tą opcją. Mi też koledzy tutaj polecili malowanie plastidipem tej czarnej wstawki w zderzaku. No i puszka czarnego plastidipa kosztuje 50 zł i powinna wystarczyć.   

Edytowane przez Damjan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wystawione na sprzedaż. Potencjalnym chętnym wszystko opowiem przez telefon.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...