Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.9 tdi 110km AFN


Solty5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prosazę o analizę logów, autko na 2 ciągnie do końca na 3 odcina turbinę w okolicach 3,5 tys obrotów, na czwórce i piątce odcina wcześniej.

Błąd jaki się pojawia :

Control Module Part Number: 028 906 021 GN
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06325
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Logi:

Porównując z innymi logami to u mnie chyba przepływka nie domaga i EGR zaślepiony albo zapieczony :), ale czekam na opinię znawców tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz wężyk idący do map sensora i najlepiej wymień profilaktycznie na nowy tak jak i reszte, zobacz czy egr ma blaszke jak nie to zaciety badz n18 ale to lepiej ze nie działa:D

auto po czipie

najlepiej kąplet logów

przepływka jest ok mierzy tyle bo turbo przeładowuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, po weekendzie zrobię komplet i wrzucę, dzięki


Trochę mi zeszło ale mam już chyba wszystkie logi (mam nadzieję że dobrze zrobione :) ), nadmienię że problem jak na razie ustąpił, a wszystko podczas robienia testów dynamicznych, przy którymś już z kolei gazowania auta na 3 biegu od 1500 obrotów autko zaczęło pracować normalnie. Dostałem dziś informację iż autko z identycznym silnikiem przy takich samych objawach miało uszkodzony czujnik temperatury powietrza dolotowego, po wymianie w tamtym autku problem zniknął. Pytanie moje, czy może być to prawdopodobna przyczyna i czy ma to aż taki wpływ?

A tutaj logi

https://drive.google.com/file/d/0Bwec5yITMnjmajZiSlduQ1JoRGs/view?usp=sharing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałeś wężyki badz robiłeś coś z nim? map sensor masz w ecu tak?

tu masz tylko logi 001

dawka na jałowym do korekty

chodzi o ten czujnik co pod filterm kabinowym?

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są wszystkie logi, tylko ze w zakładkach (w osobnych arkuszach) na samym dole, każdy opisany numerem. Kompletnie nic nie zrobiłem, przegoniłem tylko auto przy testach i w trakcie ich robienia problem ustąpił. Co do czujnika to jeszcze nie wiem gdzie się znajduje, info o nim dostałem wczoraj wieczorem i nie było Kiedy sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no są :P

dalej przeładowuje ale nie taak mocno by wpaść w tryb awaryjny, przeważnie wężyk idący do map jest zawalony olejem stad przeładowanie, posprawdzaj wszystkie wężyki, wygląda jak by ktoś majstrował przy sztandze gruszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli majstrował? Czyha nie To że zmienił jej ustawienie?. Wężyki kupię nowe i wymienię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wyglada to jak by była podciągnięta sztanga, zobacz jak wyglada i czy jest farba na gwincie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak zrobię dzięki za podpowiedź i przegląd logów, jak już wymienię wężyki i sprawdzę sztangę to się odezwę, a w piątek przegonię autko po autostradzie i sprawdzę jak się zachowuje na 5 biegu, 3 i 4 idzie dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...