Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 3.0TDI ASB) Avant S-line Quattro OEM+ blade13 [EDIT: wydech S4, Dekory LED, Doświetlanie zakrętów, Licznik RS, Ledy z A6 C6!] NA SPRZEDAŻ


blade13

Rekomendowane odpowiedzi


Z tym pstryczkiem to fajny patent, instalację dorabiałeś czy już miałeś fabryczną?

zgadzam się z kolegą ,fajnie to wymodziłeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe czyszczenie: :)

3EEJl.jpg

3E4Oe.jpg

3EHhS.jpg

3EPa3.jpg

3EklI.jpg

3EVxE.jpg

Wosk:

3ETkg.jpg

Poszlo na PW ponad 10 kompletow silownikow i sprezyn...prosze nie pisac juz z pytaniami o linki bo za kazdym razem musze to kopiowac na telefonie... ;)

EDIT:

Nowy mod do kompletu otwierania automatycznego klapy... Z racji, ze nie idzie otworzyc bagaznika z kluczyka kiedy jest w stacyjce to wymodzilem taki oto pstryczek. Dorobiłem wtyczke i wszystko dziala pięknie ;)

7bljc.jpg

7bncg.jpg

7bjQS.jpg

7btH3.jpg

7bwpI.jpg

7bU8c.jpg

7baCe.jpg

7bWiF.jpg

7eBfE.jpg

7eDKl.jpg

7bAts.jpg

Witam, pod co się podłączyłeś kablem biegnącym od guzika? Kodowanie tez trzeba zrobić po zamontowaniu wewnętrznego otwierania klapy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacje jak widac na zdjeciach sam robilem. Podlaczalem sie pod te szara wtyczke, widac ja na tym zdjeciu razem z moja czescia dorobionych kabelkow z wtyczka do pstryczka. Wtyczke do guzika tez sam dorabialem z pinow do plytek stykowych. Zadnego kodowania nie trzeba robic. Poprostu dziala...

Edytowane przez blade13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przydatny pstryczek, sam z fabryki dostałem taki. :thumbup1:

Jak ktoś chce modzić to kaju robi gotowe instalacje, mi się też gdzieś chyba poniewiera niepotrzebna wtyka z kabelkami bez pinów. W warsztacie jest gotowy temat jak ogarnąć podłączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba już wiem jakie kolejne auto kupie.. Coraz bardziej mi się podoba b7 avant.

Piękne auto. [emoji2] [emoji106]

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba standardowo będzie perfekcyjnie odje*ane auto przez Krycha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przydatny pstryczek, sam z fabryki dostałem taki. :thumbup1:

Jak ktoś chce modzić to kaju robi gotowe instalacje, mi się też gdzieś chyba poniewiera niepotrzebna wtyka z kabelkami bez pinów. W warsztacie jest gotowy temat jak ogarnąć podłączenie.

Ok, to instalację już wiadomo gdzie kupić jak się samemu nie chce robić a gdzie guzik z wkładką kupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowalem uzywany na allegro ale tylko jedna sztuka byla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przydatny pstryczek, sam z fabryki dostałem taki. :thumbup1:

Jak ktoś chce modzić to kaju robi gotowe instalacje, mi się też gdzieś chyba poniewiera niepotrzebna wtyka z kabelkami bez pinów. W warsztacie jest gotowy temat jak ogarnąć podłączenie.

Ok, to instalację już wiadomo gdzie kupić jak się samemu nie chce robić a gdzie guzik z wkładką kupić ?

ASO? ; )

8E1959527A wkładka ~45zł ASO

8E1959831 przycisk ~90zł ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak na ASO to ceny przystępne :) BTW. świetnie auto wygląda po powłoce !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.07.2016 o 15:07, Kacza napisał:

Chyba standardowo będzie perfekcyjnie odje*ane auto przez Krycha

Tak to juz z nami jest :)

Z ostatniej chwili, przed wycieczka do Zakopanego wyrzucilem DPF oraz zrobilem bezdymny program na 267KM i 550Nm. Seria jak widać tez trzymała :)

PsJcLTAl.jpg

Edytowane przez blade13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest moc :o ! Kontroluj teraz często olej :wink:

Wymienialem w Passacie co 8k km ;) Tutaj bede wymienial chyba co 10k i kontrolowal co jakis czas.

Mam zalane Motul 8100 X-Clean+. I teraz jezeli nie mam juz DPF to jakiego Motula lac w przyszlosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ja tak zapytam z czystej ciekawości i żeby wiedzieć na przyszłość.. Dlaczego po usunięciu DPF-a trzeba często olej kontrolować?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest moc :o ! Kontroluj teraz często olej :wink:

Wymienialem w Passacie co 8k km ;) Tutaj bede wymienial chyba co 10k i kontrolowal co jakis czas.

Mam zalane Motul 8100 X-Clean+. I teraz jezeli nie mam juz DPF to jakiego Motula lac w przyszlosci?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/9150-all-tdi-jaki-olej-do-tdi/

:wink:

Hmm ja tak zapytam z czystej ciekawości i żeby wiedzieć na przyszłość.. Dlaczego po usunięciu DPF-a trzeba często olej kontrolować?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Bo już nie wpada tam ropa więc oleju nie przybywa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza trasa i spalanie 6.6 z 700km ;) Nie jest zle... ;)

Z9m6Hr8l.jpg
 
D1DltLkl.png
Edytowane przez blade13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez cala trase 130km/h. Przy 150-160km/h juz troszke wiecej pobieral a ze troche za szybko wyjechalismy to i nie bylo po co sie spieszyc ;) 245km/h tez sie sprawdzilo 2 razy...

Edytowane przez blade13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 tdi na prawde nie palą dużo, one palą normalnie. Mają swoje minusy ale na pewno nie należy do nich paliwożerność. Nawet BMW ze swoimi 3.0 dieslami ma delikatnie wieszke spalania. A tu automat, 4x4, duży silnik i wcale nie takie lekkie auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...