Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżone zawieszenie


Tadam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W mojej A4 B5 sedan, quattro, co w tej sprawie istotne, mam założone oryginalne 1BE. Tył wygląda bardzo ładnie i jeździ się komfortowo, ale przód jest znacznie zbyt nisko i tutaj pytanie.

Nie chcę mieć kozy jak w serii, ale przód jest dla mnie zbyt nisko. Co proponujecie?

Kupić nowy zestaw gwintów i ustawić jak chcę?

Kupić używany gwint na przód i ustawić jak chcę, a tył zostawić 1BE? Nie będzie to miało wpływu na stabilność jazdy?

Kombinować inny zestaw amortyzatorów + sprężyn obniżających?

Nie będę miał problemu z wyłożeniem na gwint, ale nie ukrywam, że wolałbym na zawieszeniu oszczędzić i zainwestować w mechanikę, mam uszczelki pokryw zaworów do wymiany. Niestety tak jak jest teraz jeździć się nie da (każdy próg szoruje), więc coś zrobić muszę.

Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy próg szorujesz na 1BE? nie ma takiej opcji... napewno masz tam 1BE? a nie gwint juz wsadzony?

na tym ustawieniu nie tre a ty na 1be trzesz?

1462716633-U1445.jpg


tak +/- wyglada 1BE

828983113_1_1080x720_-a4-b5-18-125-kmalu

Edytowane przez uszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1be od jakiej wersji masz ? sprawdzałeś oznaczenia wagowe ?
może masz sprężyny od wersji gdzie była lżejsza waga auta dlatego usiadł Ci teraz samochód za mocno !
sprawdż oznaczenia sprężyn w etce i wszystko będzie jasne ! pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą zrobiłem na szybko kilka zdjęć. Nie wiem czy zdjęcia to do końca oddają, ale lewy przód jest 2-3cm niżej niż prawy.

Nie mam zielonego pojęcia od jakiej wersji, poprzedni właściciel kupował na szybko żeby tylko mi nie oddać KW. Co więcej, badanie na stacji diagnostycznej wykazało, że amortyzatory mają 45-55%.

Po pracy zdejmę koło i zobaczę oznaczenia.

Bardzo możliwe, że faktycznie usiadł przez inną wagę, mam V6.

https://zapodaj.net/d040fc6d5244c.jpg.htmlprawy przód

https://zapodaj.net/d8fe966106b8e.jpg.htmlprawy tył

https://zapodaj.net/0f383d1e14776.jpg.htmllewy przód

https://zapodaj.net/cd141525ed177.jpg.htmllewy tył


Zdjąłem koła i takie numery znalazłem.

Amortyzatory czerwone Sachs/Audi (jak maja logo to ori?), 8D0 413 031 BH

sprężyny żółte Apex 80 40511 VA 59/99

domyśliłem się, że to są sprężyny obniżające. Ktoś poda jakie to jest obniżenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co mi wiadomo to nie. Nawet jeśli tak to to na pewno nie będzie precyzyjny pomiar. Weź pod uwagę, że oprócz samej "wysokości" sprężyny ważna jest jej klasa wagowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...