Trewor87

Pasjonat
  • Zawartość

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4

3 obserwujących

O Trewor87

    Informacje

    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      Rumia

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1368 wyświetleń profilu
    1. Trewor87

      Porównaj naciski sprężyn H&R z naciskami na tabliczce znamionowej auta. W Exeo jest pewnie tak samo jak w B7, przy prawym kielichu. Pozycja "1-" to oś przednia, "2-" to oś tylna.
    2. Śmiało możesz łączyć jedno z drugim
    3. Trewor87

      Rotiform RSE
    4. Trewor87

      Nie, Mapet to inny podmiot, ale spokojnie, fejka nie dostaniesz ;) Wierzę ze nie tylko na papierze ale i w praktyce nowy zakup spełni Twoje oczekiwania
    5. Trewor87

      Dystanse Eibach 25mm

      Na sprzedaż mam komplet dystansów Eibacha. Rozstaw 5x112; centrowanie 57,1mm. Podejdą pod każdego VAGa z tymi parametrami. Grubość 25mm, system 7, czyli przykręcane do piasty. Dystanse aluminiowe z wprasowanymi stalowymi tulejami do przykręcania kół. 100% ori produkt Eibacha, z TUVem itp. Cena oczywiście za to co na zdjęciu, czyli dwa dystanse i komplet śrub do przykręcenia dystansu do piasty.
    6. Sprzedam swoje Audi. Poniżej cała treść ogłoszenia skopiowana z Allegro: Na sprzedaż mam Audi A4 B7 w nadwoziu Avant z mocnym i jednocześnie oszczędnym silnikiem 3.0 TDI. Po programie auto ma 285 KM i niemal 600 Nm momentu obrotowego, co sprawia, że przyspieszanie nim to prawdziwa przyjemność a wyprzedzanie trwa kilka chwil, co ma niebagatelny wpływ na bezpieczeństwo. A to wszystko bez bólu głowy przy dystrybutorze paliwa. Jak to z 3.0 TDI auto ma oczywiście legendarny napęd Quattro. Audi jest bardzo bogato skonfigurowane. Z wyposażenia seryjnego posiada m.in: - 6 poduszek powietrznych - biksenony - system nagłośnienia BOSE - 4x elektryczne szyby - elektryczne lusterka - dwustrefowa klimatyzacja - podgrzewane fotele - fabrycznie przyciemnione tylne szyby - komputer pokładowy (kolorowy FIS) - tempomat - czujnik deszczu - system DRL - lusterko fotochromatyczne - stacja multimedialna RNS-E LED, z działającą nawigacją (topowa edycja, z chromowanymi pokrętłami) - pełen pakiet s-line zewnętrzny i wewnętrzny - dekory piano black ... i wiele wiele innych Dodatkowo do auta zostało dołożonych kilka elementów mających wpływ na komfort i wygląd: - 18" alufelgi pochodzące z Audi A3 8V z oponami Continental 225/40/18 - kompletny układ hamulcowy z Audi S4 (przód na tarczy 345mm; tył - 300mm) - zawieszenie gwintowane MTS Technik - praktycznie nowe, na sprężynach renomowanego Eibacha, założone w listopadzie 2017, jego aktualny przelot to około 3 tys km. Świetne rozwiązanie również do jazdy na co dzień. Wyżej przesunięty margines bezpieczeństwa podczas dynamicznej jazdy oraz spora dawka komfortu, nawet na oponach o niskim profilu. Plus oczywiście możliwość regulacji wysokości zawieszenia wg własnych upodobań - w pełni elektryczne i podgrzewane fotele Recaro z S4. Pełna biała skóra. Każda regulacja w każdą stronę w pełni sprawna. Dodatkowo przednie fotele posiadają schowki, tylna kanapa ma otwór na narty i podkłokietnik z cupholderem - ścięta kierownica multifunkcyjna - nakładki na pedały z audi RS4 - dokładka zderzaka z Seata Leona Cupry. Jestem czwartym właścicielem w Polsce, z czego dobrze znam dwóch poprzednich. Znam historię auta. W ubiegłym roku (około 5-7 tys km temu) do auta wpadło nowe sprzęgło i kompresor klimatyzacji. Aktualny przebieg auta to niecałe 218 tys km i jest to przebieg REALNY. Auto było używane na zloty. Używałem je tylko latem, zimą było zamknięte w garażu. Robiłem nim głównie trasy, nie jest zamulone kulaniem się po mieście. Było używane jak należy - do dynamicznego pokonywania setek kilometrów. I to na jednym baku. Przegląd auta aktualny do listopada 2018, ubezpieczenie do grudnia 2018. Karta pojazdu i komplet kluczyków - wszystko jest. Auto pomimo 13 lat od momentu produkcji wciąż wygląda świeżo i zadziornie. Do tego dzięki zdrowemu i mocnemu silnikowi jedzie niezwykle sprawnie, zostawiając w tyle niejedną nowszą konstrukcję. Największym jego atutem jest nieziemsko czarny lakier. Jak widać na zdjęciach, efekt lustra jest niesamowity. Cena za auto w setupie widocznym na zdjęciach to 32 000 PLN do negocjacji. Nie potrzebuję innego auta, więc jedyna zamiana jaka mnie interesuje to ta na gotówkę.
    7. Trewor87

      Zajmuję się sprzedażą jednej i drugiej marki. Dodatkowo MTSa mam zamontowanego w swoim B7. W 100% mogę go polecić, właśnie jako użytkownik, nie tylko sprzedawca. Zbytnio się nie będę rozpisywał o walorach, bo możesz mnie uznać za nieobektywnego. Ale sprzedałem tu te zawieszenia kilku chłopakom i raczej dochodziły do mnie pozytywne sygnały ;)
    8. Na sprzedaż mam opony Hankook Ventus S1. Rozmiar 215/35/19. Rocznik 2016, założone w aucie weekendowym, więc mają bardzo mały nalot (jakieś 5 tys km). Bieżnik 7mm. Były założone na felgach 8J, więc nie są wymęczone żadnym naciągiem, stan ideał. Mam 3 sztuki. Cena za parę 700 PLN Cena za sztukę 380 PLN.
    9. Na sprzedaż mam komplet felg pochodzących z Audi S3 8V. 5x112; Centrowanie 57,1mm. 8x19", ET49. 100% ori produkt montowany na pierwszy montaż w S3. Żaden plastelinowy chińczyk. Felgi oczywiście kompletne, z dekielkami. Wszystkie 4 felgi proste, stan bdb. Kilka minimalnych śladów na rantach. Jedna felga ma rysę na ramieniu, prawdopodobnie klucz się ześlizgnął przy odkręcaniu. Zlokalizowane w Rumi. Możliwy odbiór osobisty lub wysyłka kurierska.
    10. Jak w temacie. Na sprzedaż mam blendę przedniej tablicy rejestracyjnej. Pod grill s-line. Stan I-DE-AL-NY. Kupiona nowa w ASO, następnie oklejona na czarno i założona może na 2-3 zlotach. Wszystkie zaczepy na miejscu, żadnej skazy.
    11. Trewor87

      Tak. Te zestawy co pokazałem są pod Quattro. Pozostaje Ci więc jedynie sprawdzić naciski osi.
    12. Trewor87

      Rzeczywiście, to musi być jakiś bug na stronie. Generalnie do B8 w sedanie są 2 opcje gwintów, różnią się jedynie naciskiem przedniej osi: https://apshop.pl/zawieszenia-gwintowane-ap-14?filter=true&brand=1&model=97&type=98&engine=111
    13. Trewor87

      Weź sobie dwie identyczne sprężyny od długopisu. Jedną maksymalnie ściśnij, drugą zostaw luźno. Na każdą z tych identycznych sprężynek połóż identyczną monetę, powiedzmy 1 gr. Sprężyna rozluźniona się ugnie, ściśnięta się nie ruszy. No chyba że znasz jakieś innowacyjne sprężyny, w których zwoje wywracają się na lewą stronę? Tyle o ściskaniu sprężyn Teraz weź auto na gwincie, rozkręć nakrętkę maksymalnie na dół. Powieś auto na podnośniku, niech ciężar kół ciągnie wszystko w dół. Osiągniesz tyle że sprężyna będzie całkowicie roprężona/rozciągnięta/luźna Następnie w tym samym aucie podkręć nakrętkę maksymalnie w górę. Znów powieś auto na podnośniku, znów niech koła swoim ciężarem wszystko rozciągają. Amortyzator się wyciąga, ale jego skok nie jest nieograniczony. Tłoczysko się kończy, sprężyna nadal jest w jakimś tam stopniu ściśnięta. Pytanie - w którym z tych dwóch przypadków takie wiszące koło łatwiej będzie Ci podciągnąć z bara do góry? tyle o rozciąganiu sprężyn. Jednym z parametrów sprężyny jest jej twardość, dumnie nazywana spring rate. Taka sprężyna o wartości 70 N/mm potrzebuje 7kg nacisku aby ugiąć się o 1mm. Dla 2 mm jest to już 14kg nacisku. Dla 3mm - 21 kg. I tak dalej. Podkręcając nakrętkę do góry ściskasz sprężynę, zabierasz te cenne milimetry. Każdy kolejny milimetr ugięcia potrzebuje dodatkowej masy. Oczywiście mówię tu tylko o sprężynie linearnej. W progresywnych wiadomo, że nie działa to tak zero-jedynkowo. Tyle ogólnie ode mnie w tym temacie. Kręcenie nakrętką MA wpływ na charakterystykę pracy sprężyny. No ale żyj sobie dalej swoją teorią, nie zabraniam
    14. Trewor87

      Chcę powiedzieć tyle, że kręcąc regulacją czy to w górę, czy to w dół, zmieniasz wysokość auta, wiadomo. Ale jednocześnie zmieniasz też ilość miejsca jakie owa sprężyna ma do pracy. Przypuśćmy, że gwint masz skręcony na maxa w dół. Przykładasz miarkę do nakrętki, mierzysz odległość do górnego mocowania, wychodzi Ci 35cm Kręcisz nakrętką maksymalnie w górę. Auto Ci się podnosi, ale odległość od nakrętki do górnego mocowania wynosi już np 20cm. Nie wiem czy piszę wystarczająco obrazowo, a nie jestem też inżynierem żeby władać fachowym nazewnictwem, ale nazwijmy to tak, że górne mocowanie jest stałym punktem odniesienia, względem nakrętki, która jest czymś ruchomym. Aby podnieść auto do góry i jednocześnie zostawić sprężynie taką samą ilość miejsca do pracy, amortyzator musiałby Ci wyjść kielichem przez maskę na zewnątrz. Oczywiście zdaję sobie sprawę że nacisk masy auta jest kwestią podstawową. Ale sprężyna pracująca na przestrzeni 35cm będzie się zachowywać inaczej niż sprężyna mająca tego miejsca 20cm. Dlatego wbrew bardzo rozpowszechnionej opinii, takie zawieszenie jest najsztywniejsze nie wtedy kiedy jest skręcone na max w dół, ale własnie wtedy, kiedy jest skręcone na max w górę. Mając dodatkową dolną regulację, przy której majstrujesz jedynie przy mocowaniu, zmieniasz wysokość auta, ale nie zmieniasz ilości miejsca, jakie sprężyna ma do pracy. W ten właśnie sposób możesz zmieniać wysokość auta (owszem, w niewielkim zakresie), bez wpływania na zachowanie sprężyny.
    15. Trewor87

      Tutaj zaglądam bardzo skokowo. Najprościej dla Ciebie, i każdego kto szuka pomocy, jest napisać maila - [email protected] Tam jestem codziennie ;) Żebym dobrał to podaj mi w mailu typ nadwozia, rocznik, silnik i naciski przedniej osi.