Jump to content
0
pawelns92

jakie zawieszenie gwintowane A4 B8

Recommended Posts

witam. powiedzcie mi jakie wybrac zawieszenie gwintowane do a4 b8 sedan.

zastanawiam sie nad ap (ok 2500zl), ale nie mam jakiegos dobrego zródła z którego dowiedzialbym sie ze jest warte zakupu.

co powiecie o fk za 888zl??? cena korzystna ale jakosc???

nie chce zeby byl beton. zalezy mi zeby byl w miare komfortowy. jesli macie jakies ktore mozecie polecic to wysylajcie linki a ja z góry mowie DZIEKI:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tylko mialem bmw m-pakiet i jak zalozylem gwinta mts to lepiej sie jezdzilo niz na org zawieszeniu. tyle ze do a4 b8 nie ma gwintow z mts. bo bez wachania bym zakupil. nie no obcinac sprezyn nie wypada ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli zależy ci na obniżeniu auta a komfort ma być bez zmian to gwint zawsze musi lekko popsuć komfort :) obetnij jeden zwój z oryginalnych sprężyn wtedy zyskasz jakieś 25-30mm i jazda będzie praktycznie taka sama jak na oryginale :)

:facepalm:

Jeśli Cię stać bierz KW V2 jeżeli nie to brałbym AP


Było: Audi A4 B8 Avant 2008r FWD 206PS 420Nm by Dynosoft

Było: Audi A4 B8 Avant 2012r Quattro 216PS 460Nm by Dynosoft

Jest: Audi A4 B8 Avant 2008r Quattro 320PS 640Nm by Kreator Mocy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem Ci GIBSON ze nie chce drozszego jak tak do 3 tys. a w tym przedziale jest np vogland, ap, supersport. mysle ze to jest taka sredni regał a na moje wymagania wystarczy w zupełnosci tylko który z nich wybrac????;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakis czas temu kupilem autko na TA Technix - gwincie, osobiscie jestem zadowolony. Nie ukrywam ze w niedalekiej przyszlosci bede chcial go sprzedac. :)


Keep It Clean !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli Cię stać bierz KW V2

Jeśli go stać to powinien brać od razu V3 :D


nie chce drozszego jak tak do 3 tys

Do A4 w takiej kwocie niestety za dużego pola manewru nie masz... AP jest rozsądną propozycją. Warto też rozważyć ST

Zerknij tutaj: http://www.venom24.pl/Na pewno znajdziesz coś dla siebie, a w razie wątpliwości chłopaki na pewno odpowiedzą na każde pytanie :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety do A4 B8 ceny zawieszeń gwintowanych są dużo wyższe niż np. do b6/7. Poczytaj fora zagraniczne jak masz dylemat, bo niestety na polskich forach użytkownicy są mocno monotematyczni w tym temacie i wszędzie piszą tylko AP i EIBACH - a zapewniam że świat się na tych dwóch markach nie kończy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. nie mialem mozliwosci korzystania z netu wiec nie odp.. w zadnym wypadku nie obciał bym sprezyn ;D ale propozycje cenową mam taka ze lowtec h9.2 street za 2500zl. który bylby lepszy, ap czy lowtec?????

Edited by pawelns92

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. nie mialem mozliwosci korzystania z netu wiec nie odp.. w zadnym wypadku nie obciał bym sprezyn ;D ale propozycje cenową mam taka ze lowtec h9.2 street za 2500zl. który bylby lepszy, ap czy lowtec?????

WITAJ! a nie myslales nad sprezynami gwintowanymi firmy KW obnizaja do 45mm (regulacja) sam mam ten dylemat co wybrac, czy AP czy KW sprezyny. cenowo podobnie sprezyny kupisz za ok 2200zl AP za 2550zl. wg mnie AP obniza tak do 60mm, ale miales juz AP w a4b6 to nienacieszylem sie dlugo, gwint wylal a 1 stukal fabryczna wada. tez szukam do 2500zl. kupilbym te sprezyny gwintowane KW ale zalezy mi na glebie zebym wiedzial ze ladnie mi auto obniza tak jak chce to bym je wzial , pewnie fajnie by sie spasowaly z amorami S-LINE, no i tu nic by nie pukalo cieklo itp po pewnym czasie a w tym ap sie tego obawiam gdyz jest to gwint ze sredniej półki. nie wiem co wybiore a zostal jeszcze miesiac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witaj Kristof. hehe jestesmy w tym samym punkcie ;D moze miales jakas wadliwa serie bo z opini znajomych i wsZedzie gdzie dzwonilem chwalili ap. a dylamat mam bo ten lowtec h9.2 jest sredio sztywny i cena detaliczna jest ok 3300zl a móglbym go miec za 2500zl z wysylką bo wynegocjowalem. ale sie zastanawiam co to warta bo nikt nic nie wie. byc moze dlatego ze drozszy od ap i nie ma zainteresowania. ale jak za ap co kosztuje standardowo 2400-2500 a lowtec 3300-3400 to mysle ze wezme tego lowteca bo podobno jest duzo lepiej zrobiony niz ap i ma gwarancje 2 lata. ja mialem w e46 gwint mts i bylem mega zadowolony. chyba ze jestes zainteresowany to kupimy obaj te lowtec i zaplacimy po 2500zl i sprawdzimy. (ale wydaje sie mi ze LOWTEC to moze byc cos fajnego). PS sprezyny same nie bo amorki wyleja sie predzej czy pozniej i gwrancji wzrotu nie uznadza;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli masz amor sportowy lub S-LINE to przy niskich sportowwych czy regulowanych sprezynach to ci amor nie wyleje ori amor mozna dac sprezyne sportowa 30-40mm , nizej musisz miec sportowy amor.

p.s. a ile te lowtec'i znizaja auto masz jakies dane ?? mozesz miec jeszcze jakis inny gwint czy tylko ten lowtec taniej ??????? czemu az tak duzo schodza z ceny ?? z 3300 na 2500????

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jeszcze moglby byc vogland za 2800 jak dobrze pamietam.. zakres regulacji to gdzies ok 10cm. bardzo duzy zakres regulacji.. a czemu taka cena? sam nie wiem, chcial 3100 ,pozniej 2800 ale mowie ze 2500 bylbym w stanie dac i do konca sie zgodzil ale ja sie wstrzymalem bo nawet mnie w domu nie bylo i teraz jak wr to dalej sie zastanawiam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam założony gwint lowteca h9.1 , zakres regulacji obniżenia 0-70mm ,obecnie gwint mam ustawiony tak : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1ec01f760fa23e4.html

Jeśli chodzi o wysokość to jest na takiej samej wysokości jak 1BE, (66 cm do najwyższego miejsca błotniku) w porównaniu do zawieszenia 1BE na zakrętach auto prowadzi się dużo lepiej . Po założeniu letnich kół gwint będę skręcał niżej . Tak wygląda regulacja tego gwintu : http://www.lowtec.de/en/hilow_adjustment.php .Wynika z tego że, jest regulacja wysokości i twardości sprężyny. Jeśli mam porównać ten gwint do sprężyn -40mm H &R , -30 eibach, to gwint jest o wiele bardziej komfortowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me.how , a wiec jesli masz okreslic jakosc wykonania firmy Lowtec to jak to odbierasz osobiscie i jakbys mial 2x kupowac gwinta to wział bys Lowtec??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ile warta jest ta zawiecha ? a ile spręzyny eibach pro kit

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b8-2007-kpl-i5099241337.html

witaj. ja zamowilem lowteca h9.2 i dzis doszedl do mnie. jak zaloze to sie pochwale jaka bedzie praca tych amorków i jak sie na tym jezdzi, mysle ze jesli chodzi o te zawieszenie co podales to szkoda samochodu na taki gwint.lepiej dolozyc i miec cos na co samochód zasluguje;) jesli jestes ciekawy jakie wrazenia z Lowteca to w przyszlym tygodniu bede go mial zalozonego..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok :wink:


Było B5 , B6 , B7 , B7, B8 .......jest BWM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ile warta jest ta zawiecha ? a ile spręzyny eibach pro kit

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b8-2007-kpl-i5099241337.html

witaj. ja zamowilem lowteca h9.2 i dzis doszedl do mnie. jak zaloze to sie pochwale jaka bedzie praca tych amorków i jak sie na tym jezdzi, mysle ze jesli chodzi o te zawieszenie co podales to szkoda samochodu na taki gwint.lepiej dolozyc i miec cos na co samochód zasluguje;) jesli jestes ciekawy jakie wrazenia z Lowteca to w przyszlym tygodniu bede go mial zalozonego.. ;)

witaj.

jak tam? założyłeś nowy gwint?

Share this post


Link to post
Share on other sites

używa ktoś z was moŻe zawieszenia H&R?

Moze sie ktoś wypowiedzieć na jego temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Jestem nowy na no forum, od bardzo niedawna jestem posiadaczem dziabołka B8, niestety z komfortowym zawiasem :(

Planuję założyć kapcie 19" ale z tego co widziałem b8 z takimi kapciami wygląda jakby w standardzie wychodził z nimi z fabryki :( dlatego też chciałbym pójść z nim w dół tylko nie wiem jak bardzo. Może ktoś z was zakładał już jakiegoś kit-a i może pochwalić się zdjęciami, informacjami o firmie, głębokością zejścia i wrażeniami z zamontowanego zawiasu?

Zastanawiam się również nad założeniem gwintu, z tego co widzę to najpopularniejsze jest AP, o KW już słyszałem ale tylko w INOXie, nie chciał bym aby po roku czy dwóch zapiekło mi go i abym pozostał na stałe na jednym poziomie, może ktoś coś polecić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od 1,5 miecha mam nowy AP .W porównaniu do starego zawieszenia 1BA to jest sztywniejsze i bardziej czuć drogę.W porównaniu do poprzedniego to jestem wielce zadowolony.Wiem jeżdżę jeszcze mało na nowym gwincie ,ale w zakrętach to jest bombon w porównaniu do starego .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od 1,5 miecha mam nowy AP .W porównaniu do starego zawieszenia 1BA to jest sztywniejsze i bardziej czuć drogę.W porównaniu do poprzedniego to jestem wielce zadowolony.Wiem jeżdżę jeszcze mało na nowym gwincie ,ale w zakrętach to jest bombon w porównaniu do starego .

defacta mógłbyś powiedzieć o ile obniżyłeś samochód? może mógłbyś przesłać jakieś zdjęcie jak wygląda samochód po zmianie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuję pomocy!!!

Jeździ ktoś może na zawiasie H&R MONOTUBE (nr 29092-1) ? Bardzo są mi potrzebne dokładne wymiary tulei do regulacji tylnych sprężyn. Tuleje mi wsiorbało- po zimowym demontażu- mam możliwość ich dorobienia w profesjonalnym warsztacie ale potrzebuję dokładnych wymiarów. Pisałem do producenta- koszt 1 tulei to 347,50 PLN po rabacie- jak nie będę miał wyjścia to będzie trzeba kupić :glupek2: Może ktoś pomoże ???????

Edited by Hadzi78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam u siebie AP i bardzo polecam,kiedys wkladalem rozne gwinty,od tanich po kw wariant 2 i musze przyznac ze nigdy juz nie wloze zadnej ta smietnixa i tuning arta.bardzo dobrze ap wybiera nierownosci,bardzo podobnie do kw z tym ze kosztuje sporo mniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 18.09.2016 o 19:17, PawelDSW napisał:

Mam u siebie AP i bardzo polecam,kiedys wkladalem rozne gwinty,od tanich po kw wariant 2 i musze przyznac ze nigdy juz nie wloze zadnej ta smietnixa i tuning arta.bardzo dobrze ap wybiera nierownosci,bardzo podobnie do kw z tym ze kosztuje sporo mniej.

Potwierdzam, u siebie mam założony AP GF10-077 ekstra się wóz prowadzi


image.jpeg

 

było B6 aktualnie Face-lift B8,5 Competition Plus

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam AP świetna sprawa, miałem w Octavia 2 i do B8 też wpadnie w tym roku albo 2k18 i ciekawostka w NL kupię już od 550€

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

Zamówiłem do swojej B8 gwint KW V2

 

Wszystko spoko, ale żeby wyregulować twardość trzeba za każdym razem zdjąć amorki by kluczem zmienić charakterystykę odbicia.

 

W naszych B8 nie ma dostępu do górnych śrub amortyzatorów i do poduszek amora pod maską (jest tam poprostu kawał blachy)

 

Przerabiał ktoś punkty mocowania amorków by była do nich swobodna regulacja?

Bo tak szczerze mówiąc troche się obawiam wejścia w budę ze szlifierką [emoji6]

c7c644f5bba15340506778538e525326.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem częściowo rozwiązany.

 

Z przodu zrobione dwa nawierty pod regulację twardości.

 

Z tyłu niestety dostępu do górnej części amortyzatora brak więc aby zmienić twardość amortyzatora trzeba wyjąć cały amortyzator.

 

KW się w tej kwestii nie postarali.

 

Bilstein B16 ma regulacje twardości w dolnej części amorka i jest to zdecydowanie wygodniejsze.

 

05758a179740dcd83520acae3ab74c66.jpg31df78527739fb6aaf28f9145fa70900.jpgac16f3a7a019760fc1e2db1a45058bb2.jpg263c2bba96a85071e8e42feca9192dbd.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiercić w nadwoziu? :kox:

Pewnie dopiero przyszły właściciel będzie się martwił korozją.


W nienawiści do diesla, tak zostałem wychowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie przesadzajmy.

To nie prom kosmiczny [emoji38]

nigdy nie miałem problemu z rdzewiejącymi kielichami w poprzednich autach.

Nie wiem skąd to uprzedzenie do ruszania ocynku. Wystarczy dobrze zabezpieczyć te 5mm nawiertu i po kłopocie.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...