Skocz do zawartości

Bluebird

Pasjonat
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bluebird

Informacje

  • Imię
    Cezary
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    80 S2 B4
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.2 T R5 20V
  • Kod silnika
    DFVA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bluebird

0

Reputacja

  1. trochę informacji o gwintach LOWTEC: http://lowtec.com.pl/pl/content/6-hilow-zawieszenia-gwintowane
  2. Moim zdaniem za duże ryzyko. Zawieszenie nie wygląda jakby było z auta które więcej stało w garażu niż jeździło. Zawias na zdjęciach jest niekompletny, tylne amory pewnie były na śmietnik, a skoro tylne to pewnie zaraz też przody będą do wymiany. Cena za 4 nowe amortyzatory z tej serii wyniosą Cię więcej niż ten cały zawias. 1000zł śmietnik + ok. 1800zl nowe amortyzatory + 300 doprowadzenie wszystkiego do wyglądu = 3100zł. Nie ma informacji czy to do quattro i do jakiej pojemności. Jedyne co mogę napisać to że zawieszenie ma na bank zakres regulacji wysokości 35-65mm przód i 35-60mm tył.
  3. są różne serie gwintów tego producenta - nie można brać wszystkich pod jedną kreskę jak niektórzy maja to w zwyczaju... Tańsze: AK (bez reg. twardości) AK STREET (bez reg. twardości) SPORT EDITION (z reg. twardości) Droższe: HIGHSPORT (bez reg. twardości) KONIGSPORT (z reg. twardości) SILVERLINE (stal nierdzewna) SILVERLINE-X (z reg. twardości + stal nierdzewna) Te tańsze są mało komfortowe i wykonane z gorszej jakości komponentów, droższe to zawieszenia o lepszej wydajności, dłuższej żywotności i oferujące zdecydowanie lepsze wybieranie nierówności. Seria taka jak KONIGSPORT i SILVERLINE-X składane są na amortyzatorach KONI z reg. twardości. Więcej info na priv. Pozdrawiam Bluebird
  4. Witam, poszukuję poleconego czyt. ogarniętego magika, który wykasuje mi błędy w A6 C6, zaktualizuje Navi, itp. w okolicy Warszawy. Macie kogoś takiego? Pozdrawiam
  5. a jakie masz obecnie na przodzie?
  6. tak jak piszesz to ściema - to tak jest jak sprzedawcy części zamiennych (nikomu nie ujmując) zabierają się za sprzedaż sportowych zawieszeń, a klient ma później kłopot. STR.T to produkt 100% Koni, nie mają oni żadnego podwykonawcy. Natomiast te amortyzatory nie nadają się pod tak duże obniżenia - oczywiście możesz to założyć jak twierdzi sprzedawca z allegro ale tylko by porobić zdjęcia Praca takiego zestawu nie będzie miał nic wspólnego z wydajnością i przede wszystkim bezpieczeństwem które jest bez wątpienia najważniejsze. Na rynku jest kilku producentów sportowych amortyzatorów którzy ściśle określają do jakich zakresów obniżenia przystosowane są ich amortyzatory. Zestaw KONI STR.T to zestaw polepszający warunki jezdne - ze sportową charakterystyką mają niewiele wspólnego. Jeżeli miałbym porównywać to jest to taki odpowiednik zawieszenia S-line. Pozdrawiam Bluebird
  7. z Vogtlanda będziesz bardzo zadowolony to pewne. Co do komfortowego gwintu to Lowtec z serii H9.1, pozostałe są od 25% i więcej twardsze niż seryjne zawieszenie (zestawy bez reg. twardości).
  8. No niestety do A4 B8 ceny zawieszeń gwintowanych są dużo wyższe niż np. do b6/7. Poczytaj fora zagraniczne jak masz dylemat, bo niestety na polskich forach użytkownicy są mocno monotematyczni w tym temacie i wszędzie piszą tylko AP i EIBACH - a zapewniam że świat się na tych dwóch markach nie kończy
  9. oczywiście to pierwsza kwestia...i to bym sprawdził na samym początku - robisz to oczywiście na podniesionym aucie? Jaki producent?
  10. Niektórzy używają auta przez cały rok, np. w zimę kiedy są duże zaspy warto wtedy podwyższyć auto by chronić przed lodem elementy karoserii i podwozia - to tylko jeden z przykładów. Z technicznego punktu widzenia nie ma najmniejszego znaczenia czy amortyzator wyleje szybciej gdy jego tłoczysko pracuje w dolnym czy górnym zakresie. Piszemy tutaj oczywiście o zawieszeniach spełniających jakiekolwiek normy jakościowe. Od tego jest regulacja by dowolnie ją ustawiać, a amortyzatory zastosowane w zawieszeniach gwintowanych są tak dostosowane by pracować jak najdłużej w każdym zakresie obniżenia - nie tylko w dolnym. od 1BA Dokładnie tak!
  11. ciekawe rozwiązanie, a jak wygląda to cenowo? Cena sugerowana przez producenta to 2170zł/komplet (Audi A4 B5 94-99 FWD) - dla użytkowników tego forum zawsze przewidujemy rabat - cenę po rabacie wysłałem na Twoją skrzynkę. Dodatkowym atutem tego zawieszenia jest bardzo duży zakres regulacji oraz możliwość ustawienia auta na seryjnej wysokości ! Zakres obniżenia: 00-80mm(przód) / 00-105mm (tył).
  12. Jest - to jest numer pojedynczej sprężyny a nie całego zestawu. Jutro sprawdzę Tobie ten numer i wszystko się wyjaśni.
  13. Jeżeli chcesz przeznaczyć 1200zł to kup zestaw obniżający (amortyzator+sprężyny) koniecznie nowe. W tej cenie wybierzesz już coś sensownego. Nie kupuj używanego zawieszenia bo jest duże ryzyko że utopisz pieniądze (nie jesteś w stanie ocenić jak bardzo zużyte jest zawieszenie po zdjęciach lub nawet trzymając je w rękach) no i nie masz gwarancji! Wybierając zestaw obniżający zapewnisz sobie lepszą wydajność zawieszenia bez utraty komfortu - bo autem pewnie poruszasz się na co dzień.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...