Jump to content

qlimazz

Pasjonat
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8

About qlimazz

Informacje

  • First name
    Szymek
  • Location
    Siedlce

Car

  • Car model
    A3 8P
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    BKC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,468 profile views
  1. Na zdrowy rozum 255 35 19x8,5 to spory i ciężki walec więc prowadza po koleinach i zamula auto. Szczególnie na miękkim i komfortowym zawiasie (1ba) będziesz miał to odczuwalne nawet jak masz wszystko sprawne i nowe gumy. Et masz optymalne
  2. Co to za felga? 19x9J ET34 ?
  3. Kołnierz w dystom był dostepny z tego co pamiętam (3 lata temu) od 13mm mozliwe ze mniejsze mają na zamówienie, najlepiej zapytaj sprzedawcę. Potrzebowalem 10mm wiec początkowo kupiłem jakiś no name z allegro i ten kołnierz mi się urwał. Dystom jakościowo bardzo dobry stop.
  4. Jak oryginały z tego modelu to inna średnica i otwór centralny. Podaj parametry jak chcesz konkretnej odpowiedzi
  5. 1ba 225/50/17 x 8j et 47+13p/+20t
  6. Z przodu jeśli masz grube tłoczysko w technologi upside down to jest ono schowane w obudowie amortyzatora razem z odbojem. Na tył z racji krótszego skoku lepiej wsadzić krótki odbój 1be/bv (producent zaleca oryginalny) Amory B8 i tak są sztywne więc przy -30 nie powinno dobijac i nie usiądzie na odboju więc zakres pracy będzie optymalny. Napisz jakie wrażenia z jazdy w porownaniu do serii bo też zastanawiam się czy warto iść w amory na tor wyścigowy ??
  7. Najlepsze są najprostsze rozwiązania spróbuj podnieść auto na średnicy koła zyskasz ok 0,5 cm jak to nie wystarczy zmień sprężyny jak kolega wyżej pisał eibach pro kit jest optymalny (0,5-1cm w górę względem H&R). Montaż używanych to loteria z doborem odpowiedniej kategorii wagowej żeby równo stało.
  8. Na jakiej feldze stoi auto że taka tragedia 19? Możliwe też, że poprzedni właściciel zmieniał zawias i źle dobrał kategorie wagowe i stoi wyżej niż seryjne 1ba. Wiesz jak to jest jednemu za nisko drugiemu za wysoko. Zobacz na wlepce czy masz 1ba w oryginale. Pro kit to optymalne obniżenie dobrze wygląda i 18 i 19 bądź spokojny, napisz do chłopaków z działu fora sponsorowane-sprzedaż dobiorą Ci i sprężyny i odboje
  9. Jeśli masz zdrowe amory śmiało zakładaj Pro Kit. Testuje takie połączenie w a3 i z własnego doswiadczenia (15 tyś km) z czystym sumieniem mogę je polecić. Wygląd i prowadzenie na plus. Zawieszenie ładnie pracuje, wybiera nierówności, tłumi, nic nie dobija na hopkach. Jest tak samo komfortowe jak seria można by rzec, że wręcz zbyt komfortowe jak na to obniżenie (felga 18" 225/40). Możliwe że amor 1ba przez to że nie pracuje w swoim optymalnym zakresie szybciej się zużyje ale napewno bedzie spełniał swoją funkcję. Sportowe amory usztywnią auto, poprawisz prowadzenie, nie będzie takiego bujania ale kosztem komfortu. Nie zapomnij o krótszych odbojach z 1be/1bv i zbieżności.
  10. Wydaje mi się, że to kwestia kondycji całego zawiasu i amorów. Zakres pracy amora 1ba ogarnia to obniżenie tyle że zużycie jest szybsze, bo są ściśnięte i nie pracują w pełnym zakresie. Póki są dobre to tłumią i trzymają, więc nie ma mowy o bujaniu i dobijaniu. Takie opinie piszą Ci którzy powinni w pierwszej kolejności wymienić zajechane amory a zamiast tego obniżają auto. Też jestem zadowolony z takiego setu w trójce, ale jak padną amory napewno wsadzę dedykowane o skróconym skoku, chociażby po to by mieć porównanie.
  11. Porównanie et i szsrokości. Przy zawiasie -30 felga z a5 jest na równo z nadkolem.
  12. A jak ma się regulacja wysokości do zbieżności i rozbieżności kół trzeba robić geometrię?
×
×
  • Create New...