Jump to content

qlimazz

Pasjonat
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About qlimazz

Informacje

  • First name
    Szymek
  • Location
    Siedlce

Car

  • Car model
    A3 8P
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    BKC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

924 profile views
  1. Najlepsze są najprostsze rozwiązania spróbuj podnieść auto na średnicy koła zyskasz ok 0,5 cm jak to nie wystarczy zmień sprężyny jak kolega wyżej pisał eibach pro kit jest optymalny (0,5-1cm w górę względem H&R). Montaż używanych to loteria z doborem odpowiedniej kategorii wagowej żeby równo stało.
  2. Na jakiej feldze stoi auto że taka tragedia 19? Możliwe też, że poprzedni właściciel zmieniał zawias i źle dobrał kategorie wagowe i stoi wyżej niż seryjne 1ba. Wiesz jak to jest jednemu za nisko drugiemu za wysoko. Zobacz na wlepce czy masz 1ba w oryginale. Pro kit to optymalne obniżenie dobrze wygląda i 18 i 19 bądź spokojny, napisz do chłopaków z działu fora sponsorowane-sprzedaż dobiorą Ci i sprężyny i odboje
  3. Jeśli masz zdrowe amory śmiało zakładaj Pro Kit. Testuje takie połączenie w a3 i z własnego doswiadczenia (15 tyś km) z czystym sumieniem mogę je polecić. Wygląd i prowadzenie na plus. Zawieszenie ładnie pracuje, wybiera nierówności, tłumi, nic nie dobija na hopkach. Jest tak samo komfortowe jak seria można by rzec, że wręcz zbyt komfortowe jak na to obniżenie (felga 18" 225/40). Możliwe że amor 1ba przez to że nie pracuje w swoim optymalnym zakresie szybciej się zużyje ale napewno bedzie spełniał swoją funkcję. Sportowe amory usztywnią auto, poprawisz prowadzenie, nie będzie takiego bujania ale kosztem komfortu. Nie zapomnij o krótszych odbojach z 1be/1bv i zbieżności.
  4. Wydaje mi się, że to kwestia kondycji całego zawiasu i amorów. Zakres pracy amora 1ba ogarnia to obniżenie tyle że zużycie jest szybsze, bo są ściśnięte i nie pracują w pełnym zakresie. Póki są dobre to tłumią i trzymają, więc nie ma mowy o bujaniu i dobijaniu. Takie opinie piszą Ci którzy powinni w pierwszej kolejności wymienić zajechane amory a zamiast tego obniżają auto. Też jestem zadowolony z takiego setu w trójce, ale jak padną amory napewno wsadzę dedykowane o skróconym skoku, chociażby po to by mieć porównanie.
  5. Porównanie et i szsrokości. Przy zawiasie -30 felga z a5 jest na równo z nadkolem.
  6. A jak ma się regulacja wysokości do zbieżności i rozbieżności kół trzeba robić geometrię?
  7. Podobno są dwa rodzaje nakładek na sprężynę czy gum pod nie pamiętam. Różnią się 1 cm akurat. Poszperaj w etce
  8. Widocznie tył się uklepał i już może mieć -30 . Jak wrzucisz eibachy na przòd powinno się wyrównać. Osobiście wymienił bym komplet obie osie. Co nowe to nowe. Na komforcie nie stracisz a prowadzenie powinno się poprawić.
  9. Jak wrażenia porównując do poprzedniego zawiasu?
  10. Musiałbyś sprawdzić po oznaczeniach albo po modelu (3.0/sedan/sline/napęd...) jakie naciski na osie mają te sprężyny i porównać je ze swoimi z tabliczki znamionowej. Jeśli są zbliżone tj, ciut wyższe lub równe to jak najbardziej będą pasować. Ale to wątpliwa sprawa, osobiście wybrałbym coś pewniejszego np. eibach pro kit
  11. jeździć można nawet na serii ale krócej.. B6ki mają dłuższy skok od B8ek co widocznie przekłada się na ich krótszą żywotność w połączeniu z krótką sprężyną , tak samo cena przemawia za jakością na rzecz zestawu dedykowanego B8
  12. Sprawdź okablowanie między rozrusznikiem a akumulatorem kable potrafią się przejarać i podawać złe napięcie, zbadaj czy układ paliwowy nie jest zapowietrzony
  13. 6mm na średnicy tj. 3mm góra i 3mm dół więcej niż 245/40 Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...