Jump to content

qlimazz

Pasjonat
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11

About qlimazz

Informacje

  • First name
    Szymek
  • Location
    Siedlce

Car

  • Car model
    Q3
  • Car body
    SUV
  • Year of production
    2016
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,961 profile views
  1. Zrobiłem na takim zestawie ok 60 tys km. Sprężyna progresywna minimalnie usztywnia auto nie skracając zbytnio pracy amora więc nie ma mowy o dobijaniu. Ostatnio na badaniu technicznym sprawność wyszla 60/50 procent przód/tył więc można powiedzieć na wykończeniu ale nadal pracuje to dobrze. Talerz skróci Ci zakres pracy o dodatkowe 1,5 cm więc tym samym i żywotność tak samo jak częsta jazda z obciążonym tyłem. Ale coś za coś auto będzie się lepiej prezentować bo zawsze ten tył siedzi niżej. Podsumowując jeśli masz sprawne amorki śmiało wsadzaj pro kit
  2. Na zdrowy rozum 255 35 19x8,5 to spory i ciężki walec więc prowadza po koleinach i zamula auto. Szczególnie na miękkim i komfortowym zawiasie (1ba) będziesz miał to odczuwalne nawet jak masz wszystko sprawne i nowe gumy. Et masz optymalne
  3. Co to za felga? 19x9J ET34 ?
  4. Kołnierz w dystom był dostepny z tego co pamiętam (3 lata temu) od 13mm mozliwe ze mniejsze mają na zamówienie, najlepiej zapytaj sprzedawcę. Potrzebowalem 10mm wiec początkowo kupiłem jakiś no name z allegro i ten kołnierz mi się urwał. Dystom jakościowo bardzo dobry stop.
  5. Jak oryginały z tego modelu to inna średnica i otwór centralny. Podaj parametry jak chcesz konkretnej odpowiedzi
  6. 1ba 225/50/17 x 8j et 47+13p/+20t
  7. Z przodu jeśli masz grube tłoczysko w technologi upside down to jest ono schowane w obudowie amortyzatora razem z odbojem. Na tył z racji krótszego skoku lepiej wsadzić krótki odbój 1be/bv (producent zaleca oryginalny) Amory B8 i tak są sztywne więc przy -30 nie powinno dobijac i nie usiądzie na odboju więc zakres pracy będzie optymalny. Napisz jakie wrażenia z jazdy w porownaniu do serii bo też zastanawiam się czy warto iść w amory na tor wyścigowy ??
  8. Najlepsze są najprostsze rozwiązania spróbuj podnieść auto na średnicy koła zyskasz ok 0,5 cm jak to nie wystarczy zmień sprężyny jak kolega wyżej pisał eibach pro kit jest optymalny (0,5-1cm w górę względem H&R). Montaż używanych to loteria z doborem odpowiedniej kategorii wagowej żeby równo stało.
  9. Na jakiej feldze stoi auto że taka tragedia 19? Możliwe też, że poprzedni właściciel zmieniał zawias i źle dobrał kategorie wagowe i stoi wyżej niż seryjne 1ba. Wiesz jak to jest jednemu za nisko drugiemu za wysoko. Zobacz na wlepce czy masz 1ba w oryginale. Pro kit to optymalne obniżenie dobrze wygląda i 18 i 19 bądź spokojny, napisz do chłopaków z działu fora sponsorowane-sprzedaż dobiorą Ci i sprężyny i odboje
  10. Jeśli masz zdrowe amory śmiało zakładaj Pro Kit. Testuje takie połączenie w a3 i z własnego doswiadczenia (15 tyś km) z czystym sumieniem mogę je polecić. Wygląd i prowadzenie na plus. Zawieszenie ładnie pracuje, wybiera nierówności, tłumi, nic nie dobija na hopkach. Jest tak samo komfortowe jak seria można by rzec, że wręcz zbyt komfortowe jak na to obniżenie (felga 18" 225/40). Możliwe że amor 1ba przez to że nie pracuje w swoim optymalnym zakresie szybciej się zużyje ale napewno bedzie spełniał swoją funkcję. Sportowe amory usztywnią auto, poprawisz prowadzenie, nie będzie takiego bujania a
  11. Wydaje mi się, że to kwestia kondycji całego zawiasu i amorów. Zakres pracy amora 1ba ogarnia to obniżenie tyle że zużycie jest szybsze, bo są ściśnięte i nie pracują w pełnym zakresie. Póki są dobre to tłumią i trzymają, więc nie ma mowy o bujaniu i dobijaniu. Takie opinie piszą Ci którzy powinni w pierwszej kolejności wymienić zajechane amory a zamiast tego obniżają auto. Też jestem zadowolony z takiego setu w trójce, ale jak padną amory napewno wsadzę dedykowane o skróconym skoku, chociażby po to by mieć porównanie.
  12. Porównanie et i szsrokości. Przy zawiasie -30 felga z a5 jest na równo z nadkolem.
  13. A jak ma się regulacja wysokości do zbieżności i rozbieżności kół trzeba robić geometrię?
×
×
  • Create New...