jan1audi Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Witam, a wiec od początku zaczełem grzebać dośyć dawno w swoim a4 b7 po tym jak stała u mechanika i stewierdził że jest dwumas wywalony i coś się dzieje z wtryskiem. Dwumas wymieniony i dalej to samo, mianowicie o to chodziło że auto gasło i gaśnie dalej po moich zabiegach. Wymieniłem czujnik wału le nic nie pomogło, auto z biegiem czasu zaczeło gorzej odpalać przyczyną tego był wytarty czujnik g40(jakiś oszołom pokrzywił te baszki co są na wałku i szczytują obroty), dlatego czujnik przestał działać po wymianie auto pali od strzała. Ale problem dalej jest nie rozwiązany przy wymianie rozrządu zdecydowałem się na wymiane głowicy ponieważ auto miało i ma wysokie korekcje z rzedu -2.9 do 3.01. Po wymianie jest lepiej ale jeszcze nie to co ma byc po nagrzaniu ilnika 1i2 cylinder pokazuja -0,20 do 0.00 problem zaczyna sie na 3cylindrze +2.30 i na 4cylindrze -2.15. Korekcje na zimnym sa zupelnie do d*py od -2.99 do+3.01 jak sie nagrzewa to spadają. Moje zabiegi to wymiana uszczelniazy na pompkach juz nawet kupilem specjalne frezy do gniazd rzeby poczyscic ich dolna podstawe ale dalej to samo. Zamieniałem miejscami pompki i takie same korekcje dodam iz sprawdzalem cisnienie na cylindrach i bylo na wszystkich takie same 31-32bary. I do tego te dziwne gaśnięcie auta, jade przypśćmy 80km/h puszcze go na luz i zaczne hamowacć auto GUBI obroty do żędu 500obr/m i gaśnie, ale jest patent żeby nie gasło wciskam szyko sprzegło i obroty powracają na swoje miejsce. Dlatego ja już rozkładam ręce i nie wiem co może być. Dlatego prosze was o rady. Dzieki i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się