zdzislavo Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Witam auto miało błąd 17536 Fuel Trim Bank1 System too Lean ogólnie chodziło i chodzi ok ale chyba brakuje mocy.Wymieniłem przepływomierz bo wydawało mi się że jest za mały przepływ ale wymiana chyba nie pomogła auto ma lpg ale logi robione na benzynie. http://vaglog.pl/log_263109.html Edytowane 20 Maja 2016 przez zdzislavo
Tileer Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Przepływke wymieniłeś na ori? Trzeba było najpierw szczelność dolotu sprawdzić, bo to największa bolączka tych silników,szczególnie jeśli taki błąd wyskakuje i nie ma mocy, zresztą wszędzie na forum o tym piszą. Zrób to w miarę szybko , bo wali na ubogo i bardzo cofa zapłon.
zdzislavo Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Opublikowano 20 Maja 2016 Tak przepływka ori w pierwszej kolumnie bloku 32 z tego co pamiętam przed wykasowaniem było jakoś -5% ale w drugiej sporo na plusie jakieś 18%.Jutro postaram się sprawdzić szczelność.Czy jeżeli mam gaz to trzeba jeszcze coś zaślepić czy standardowo podłączam sprężarkę?
Łukasz13 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Zrób dodatkowe logi 002+033, 115+118, oczywiście szczelność dolotu też dobrze sprawdzić.
zdzislavo Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) Mała aktualizacja logów wymieniony filtr paliwa,powietrza,świece,szczelność sprawdzona przynajmniej to co udało się sprawdzić bez kanału,logi na pb świezo po skasowaniu błedów chociaż pojawia mi się tylko jeden 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected . Ten błąd chyba nie ma wpływu na osiągi,korekty na kanale 032 w granicach 3% na minus jeśli dobrze pamiętam.Wydaję mi się że auto nadal trochę słabo idzie w górnych partiach obrotów http://vaglog.pl/log-020_003_1Q6Jc.html http://vaglog.pl/log-115_118_cgY3EY.html http://vaglog.pl/log-002_033_Lqb9Vs.html Edytowane 27 Grudnia 2016 przez zdzislavo
zdzislavo Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Zapomniałem o najważniejszym http://vaglog.pl/log-002_033_Lqb9Vs.html http://vaglog.pl/log-115_118_cgY3EY.html http://vaglog.pl/log-020_003_1Q6Jc.html
Łukasz13 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Przepływ lepszy niz w logach z maja log 002+033 słabo coś wyszedł, turbo słabo wstaje, i duża korekta zapłonów to ma wpływ na moc, dolot dobrze by było sprawdzić kompresorem, jesli jednak w miare szczelny to zajął bym się katalizatorem jesli jeszcze jest w aucie, świece wymienione na takie jak trzeba?
zdzislavo Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Tak świece wymienione na NGK PFRQ , katalizator jest w aucie.Czy pompa paliwa może być tutaj winna czy raczej nie ? Kolejna sprawa to czy na cofanie zapłonu może mieć wpływ dv? Ostatnio kiedy wymieniano mi olej i auto było na podnosniku zauważyłem oryginalne opaski zaciskowe na dv i wydaję mi się że dvka może być jeszcze fabryczna.Log 002+033 co z nim nie tak ? Jeszcze jedno pytanie czy jeśli zrobiłbym logi na Lpg to czy dzięki nim mógłbym wykluczyć problem z pompą paliwa i układem wtryskowym na Pb ?
Łukasz13 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Log 002+033 z 27 grudnia jest jakiś obcięty, pompa paliwa raczej nie jest winna z tego co widac po logach, dv jak nie wymieniana dawno to pewnie uszkodzona, trzeba wyjąc ją i sprawdzić czy membrana nie peknięta, na cofanie zapłonu nie powinna mieć wpływu, jak już coś to bardziej na wstawanie turbo. Ja bym stawiał na przytkany katalizator jako głowny sprawca.
zdzislavo Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 Faktycznie log 002+033 moze byc obciety bo mi kot wylecial na droge,zrobie jeszcze w tym tygodniu logi na lpg moze one cos podpowiedzą więcej. Wypowie się jeszcze ktoś ? Dodam że auto poza tym że brakuje mu trochę mocy wgórnym zakresie obrotów pracuje jak najbardziej ok nie szarpie turbina chodzi cichutko spalanie w normie nie ma z nim innych problemów. Dodaję logi jeszcze raz bo tamte linki nie działają Aktualne logi to te z 27 grudnia na samym dole tabeli Pb http://vaglog.pl/log-002_033_mAioGB.html http://vaglog.pl/log-115_118_1vQqde.html http://vaglog.pl/log-020_003_2L9Mm0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się