Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.8t anb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam auto miało błąd 17536 Fuel Trim Bank1 System too Lean ogólnie chodziło i chodzi ok ale chyba brakuje mocy.Wymieniłem przepływomierz bo wydawało mi się że jest za mały przepływ ale wymiana chyba nie pomogła auto ma lpg ale logi robione na benzynie.

http://vaglog.pl/log_263109.html

Edytowane przez zdzislavo
Opublikowano

Przepływke wymieniłeś na ori? Trzeba było najpierw szczelność dolotu sprawdzić, bo to największa bolączka tych silników,szczególnie jeśli taki błąd wyskakuje i nie ma mocy, zresztą wszędzie na forum o tym piszą. Zrób to w miarę szybko , bo wali na ubogo i bardzo cofa zapłon.

Opublikowano

Tak przepływka ori w pierwszej kolumnie bloku 32 z tego co pamiętam przed wykasowaniem było jakoś -5% ale w drugiej sporo na plusie jakieś 18%.Jutro postaram się sprawdzić szczelność.Czy jeżeli mam gaz to trzeba jeszcze coś zaślepić czy standardowo podłączam sprężarkę?

Opublikowano

Zrób dodatkowe logi 002+033, 115+118, oczywiście szczelność dolotu też dobrze sprawdzić.

Opublikowano (edytowane)

Mała aktualizacja logów wymieniony filtr paliwa,powietrza,świece,szczelność sprawdzona przynajmniej to co udało się sprawdzić bez kanału,logi na pb świezo po skasowaniu błedów chociaż pojawia mi się tylko jeden 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected .

Ten błąd chyba nie ma wpływu na osiągi,korekty na kanale 032 w granicach 3% na minus jeśli dobrze pamiętam.Wydaję mi się że auto nadal trochę słabo idzie w górnych partiach obrotów

http://vaglog.pl/log-020_003_1Q6Jc.html

http://vaglog.pl/log-115_118_cgY3EY.html

http://vaglog.pl/log-002_033_Lqb9Vs.html

Edytowane przez zdzislavo
Opublikowano

Przepływ lepszy niz w logach z maja log 002+033 słabo coś wyszedł, turbo słabo wstaje, i duża korekta zapłonów to ma wpływ na moc, dolot dobrze by było sprawdzić kompresorem, jesli jednak w miare szczelny to zajął bym się katalizatorem jesli jeszcze jest w aucie, świece wymienione na takie jak trzeba?

Opublikowano

Tak świece wymienione na NGK PFRQ , katalizator jest w aucie.Czy pompa paliwa może być tutaj winna czy raczej nie ? Kolejna sprawa to czy na cofanie zapłonu może mieć wpływ dv? Ostatnio kiedy wymieniano mi olej i auto było na podnosniku zauważyłem oryginalne opaski zaciskowe na dv i wydaję mi się że dvka może być jeszcze fabryczna.Log 002+033 co z nim nie tak ?


Jeszcze jedno pytanie czy jeśli zrobiłbym logi na Lpg to czy dzięki nim mógłbym wykluczyć problem z pompą paliwa i układem wtryskowym na Pb ?

Opublikowano

Log 002+033 z 27 grudnia jest jakiś obcięty, pompa paliwa raczej nie jest winna z tego co widac po logach, dv jak nie wymieniana dawno to pewnie uszkodzona, trzeba wyjąc ją i sprawdzić czy membrana nie peknięta, na cofanie zapłonu nie powinna mieć wpływu, jak już coś to bardziej na wstawanie turbo. Ja bym stawiał na przytkany katalizator jako głowny sprawca.

Opublikowano

Faktycznie log 002+033 moze byc obciety bo mi kot wylecial na droge,zrobie jeszcze w tym tygodniu logi na lpg moze one cos podpowiedzą więcej.

Wypowie się jeszcze ktoś ?

Dodam że auto poza tym że brakuje mu trochę mocy wgórnym zakresie obrotów pracuje jak najbardziej ok nie szarpie turbina chodzi cichutko spalanie w normie nie ma z nim innych problemów.


Dodaję logi jeszcze raz bo tamte linki nie działają

Aktualne logi to te z 27 grudnia na samym dole tabeli

Pb

http://vaglog.pl/log-002_033_mAioGB.html

http://vaglog.pl/log-115_118_1vQqde.html

http://vaglog.pl/log-020_003_2L9Mm0.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...