weksla 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam serdecznie. Może ktoś tak miły podpowie jak zabrać się za wymianę akumulatora. obawiam sie że wymiana bez rezerwowego źródła prądu może źle sie skończyć. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Czemu ma się źle skończyć?? Chyba, że nie masz kodów do radia itp. to wtedy można pomyśleć o rezerwowym, ale takto??? Normalnie wypiąłbym i wstawił nowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jak nowy akumulator polecam Centra Futura do mojej setki jest CENTRA FUTURA - 75 Ah 760 A jestem bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 ja też polecam Centre dobra firma [br]Dopisany: 04 Grudzień 2008, 15:46_________________________________________________a jeśli chodzi o dodatkowy prąd to nie musisz podłączać oczywiście jeśli posiadasz kod do radia powinien być w książce servisowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Kod do radia nie bedzie potrzebny. Ja wypinalem aku kilka razy i nigdy nie prosil o podanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 nie wiem w jakim czasie ale u mnie zawsze trzeba było wpisywać kod do radia może ale ja miałem kod do radia ale według mnie to lepiej nie ryzykować jak się nie ma kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Raz wypialem na kilka godzin (okolo 2) jak montowalem kosz 2din. Po zamontowaniu, radio nadal grało. Ale rzeczywiscie, jak sie nie ma kodu to bezpieczniej jest podtrzymac napiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Cos mi sie wydaje zeby potrzebne bylo wpisanie kodu,to musi byc dluzszy zanik pradu.Ja u siebie odpinalem na pol godziny i nie trzeba bylo kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weksla 0 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Dziękuję za cenne porady. Oczywiście kod do radia mam. Obawiałem sie że mogą być problemy np. z zamkami, im obilajzerem , i całą resztą elektroniki. Dziękuję raz jeszcze . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turus123 0 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 witam, muszę wymienić akumulator ale zauważyłem, że do aku oprucz dwóch klem podłączonyh jest jeszcze cienki przewodzik w karbowanej plastikowej rurce (nie wiem jak to rozłączyć) Czy ktoś wie jak to odłączyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 albo jakaś masa, albo alarm masz podpięty. Nie masz przy klemie na srubce tego doczepionego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelo104 0 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Odp dla Turus123 Ten cienki karbowany przewodzik odpina się po prostu od akumulatora i już ,wprawdzie nie wiem do czego on jest ale pociągnij delikatnie i wyjdzie Natomiast ja mam problem z alarmem. Musiałem podładować baterię bo nie kręciła , ładowałem całą dobę i po zainstalowaniu nie mam alarmu i centralnego z pilota muszę otwierać i zamykać przez włożenie klucza w drzwi kierowcy. Jak wrócić do poprzedniego ustawienia? Trzeba grzać do ASO czy da się to jakoś samemu przestawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 a czy jest jakaś kolejność podpinania biegunów aku ? najpierw + potem - czy odwrotnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 a czy jest jakaś kolejność podpinania biegunów aku ? najpierw + potem - czy odwrotnie ? Przy wymianie akumulatora najważniejsze to trzeba uważać, żeby kluczem nie dotknąć masy (przy odkręcaniu +), a żeby tego uniknąć to: 1. przy odłączaniu akumulatora najpierw odpinamy -,a potem +. 2. przy podłączaniu akumulatora robimy w odwrotnej kolejności, czyli najpierw podpinamy +, a potem -. Trzeba jeszcze uważać żeby podczas podłączania akumulatora zapłon był WYŁĄCZONY, bo gdzieś czytałem, że można uszkodzić jakieś sterowniki. Tu jest fajny opis: http://www.akumulator.pl/pub/uploaddocs/pdf_akumulator.plnr2_styczen2007.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 o to właśnie mi chodziło - dziękuję Ł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się