alfmeister 0 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Witam, kupiłem niedawno A4 B6, lakier na tym samochhodzie nie jest za ciekawy, krótko mówiąc autko wygląda jakby było całe lakierowane łącznie z dachem. Jeżdżę tak bo jako tak auto jest sprawne, ale coś mi daje do myślenia. Znajomy przemierzył mi auto czujnikiem i wyszło. że na drzwiach kierowcy mam 300um, maska i błotniki przednie mają po 200-220um, a reszta samochodu na lakier grubości około 130um, nie wiem jak to rozumieć, dach w moim aucie wygląda na malowany jakim cudem to auto ma taki lakier, możliwe, że czujnik oszukuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 to nie cud tylko lakierownie nie koniecznie przez lakiernika jeśli widzisz ze na dachu jest lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfmeister 0 Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Ale lakier na dachu ma grubość 130. Moje pytanie brzmi jak to możliwe skoro widać, że malowane było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Możliwe że został ściągnięty lakier i polakierowany jeszcze raz Są do tego specjalne środki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfmeister 0 Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Czyli mam rozumieć, że teraz nie można wierzyć czujnikom lakieru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Możesz wierzyć dalej. Jest jednak różnica pomiędzy elementem lakierowanym z podwójną warstwą lakieru a elementem na którym jest centymetr szpachli. Często auta powypadkowe mają też montowane elementy z dawców w tym samym kolorze i wtedy możesz mieć poklepane czy wspawane podłuźnice a czujnik na poszyciach i tak pokaże, że jest ori. Czujnik pokaże ci grubość powłoki lakierniczej ale i tak nie potwierdzi to w 100% bezwypadkowości. Ktoś mógł pójść po krawęznikach i wyrwać zawieszenie z korzeniami a czujnik powie, że nie bity i nie malowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricken1993 0 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Witam, ile mikronów powinien mieć lakier w audi a4? Wskazywało mi od 200 do 250. Raczej nie jest to fabryka (sprzedawca się zarzeka że jest), czyżby 2 warstwa lakieru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssV 1 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 powyzej 200 to drugi lakier. moja b6 ma od 90 do 140, wneki 60-90. Fakt lakierowania nie oznacza, ze auto bylo rozbite bo nikt nie bedzie odwijal zwinietego blotnika tylko wstawi inny. Jak widze tzw wladcow miernika dumnie stwierdzajacych, ze 200um to auto dzwonione to sie mi ulewa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się