piciuok Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Witam Ułamał się zupełnie ten plastik co bagnet w niego wchodzi. Wie ktoś może ile oleju bez plastiku na bagnecie = ilości oleju z plastikiem? Potrzebuję awaryjnie wiedzieć.
Bedzial Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Witam Ułamał się zupełnie ten plastik co bagnet w niego wchodzi. Wie ktoś może ile oleju bez plastiku na bagnecie = ilości oleju z plastikiem? Potrzebuję awaryjnie wiedzieć. Uloz go tak zeby obie polowy laczyly sie tak jak bylo przed zlamaniem i sprawdz. Nikt ci nie odpowie na twoje pytanie poniewaz moze sie ulamac w kazdym aucie na innej wysokosci, a nawet jesli to raczje kazdy zaraz kupuje nowy, zwlaszcza ze nowy plastik kosztuje 15zl w aso, przerabialem temat.
piciuok Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2016 Chodzi o to że nie mam żadnego z tych plasitków (wypadły gdzieś) i bagnet wchodzi tak, że jak go docisnę do lewej strony to o coś haczy, a normalnie jeszcze z 3mm idzie w dół. Kupię kupię, ale dopiero w poniedziałek, a czeka mnie jeszcze jutro droga, a olej wymieniony, nalane na pałę - 3.8 L tak ponoć gdzieś piszą (z filtrem)
Bedzial Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Chodzi o to że nie mam żadnego z tych plasitków (wypadły gdzieś) i bagnet wchodzi tak, że jak go docisnę do lewej strony to o coś haczy, a normalnie jeszcze z 3mm idzie w dół. Kupię kupię, ale dopiero w poniedziałek, a czeka mnie jeszcze jutro droga, a olej wymieniony, nalane na pałę - 3.8 L tak ponoć gdzieś piszą (z filtrem) Mozesz miec troche ponad stan bo 3,8L wchodzi na zupelnie suchy silnik. Ja dolewam przy wymianie zawsze 3,5L i mam okolo polowe na mairce pomeidzy MIN a MAX. Wiec bedziesz mial albo MAX albo ze 100-200ml ponad MAX. Edytowane 18 Czerwca 2016 przez Bedzial
piciuok Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2016 Oki, dziękówka Tak ogółem to zmiana z 6100 na 8100 motula, ciekawe czy nie wyjdzie "bokiem"
Bedzial Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Oki, dziękówka Tak ogółem to zmiana z 6100 na 8100 motula, ciekawe czy nie wyjdzie "bokiem" Bajki i mity opowiadane przez przedpotopowych mechanikow. W zdrowym silniku nie ma prawa ncic ieknac nie wazne jak gesty jest olej. Ja zmienilem i nic nie wyszlo bokiem, z reszta nie tylko ja. A jak zacznie wychodzic to i lepiej bo wiesz znacznie szybciej o nieszczelnosci i mozesz jej szybciej zaradzic. Edytowane 18 Czerwca 2016 przez Bedzial
Hezen Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Chodzi o to że nie mam żadnego z tych plasitków (wypadły gdzieś) i bagnet wchodzi tak, że jak go docisnę do lewej strony to o coś haczy, a normalnie jeszcze z 3mm idzie w dół. Kupię kupię, ale dopiero w poniedziałek, a czeka mnie jeszcze jutro droga, a olej wymieniony, nalane na pałę - 3.8 L tak ponoć gdzieś piszą (z filtrem)Mozesz miec troche ponad stan bo 3,8L wchodzi na zupelnie suchy silnik. Ja dolewam przy wymianie zawsze 3,5L i mam okolo polowe na mairce pomeidzy MIN a MAX. Wiec bedziesz mial albo MAX albo ze 100-200ml ponad MAX.Dzisiaj wymieniałem olej w swoim AFN, weszło 3,8L i na bagnecie wyszło 3/4 (górne kropki)Dodam że nie ściągałem oleju z chłodniczki oleju. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Czerwca 2016 przez Hezen
piciuok Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2016 Jedyną nieszczelność jaką mam to tą na miesce olejowej bo dookoła upocona trochę - ale mechanik nie chce się tego podejmować (jeszcze ) bo silnik trzeba w górę albo cały dół - w dół, bo miska nie wyjdzie. Bo tak to robota byłaby prosta..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się