owad79 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Witam. Może ktos z Was też miał taki problem jak przy mojej A4 B5 1,8 mianowicie miga czerwona kontrolka płynu chłodzącego i temp. rośnie moment do 120'C. Nawet po całej nocce odpoczynku na zimnym silniku po przekręceniu zapłonu wskazówka od razu pokazuje 110'C. Dodam,że miesiąc wcześniej był robiony rozrząd+pompa wody...ktoś coś w temacie?
Grztom Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Skoro nawet na zimnym pokazuje taką temperatuje to zaczął bym od czujnika, znajduje się on z tyłu silnika w tym plastikowym króćcu który jest przykręcony do głowicy.
izhmash Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Też miałem podobny problem. Kup nowy czujnik g2 zielona wtyczka, pół okrągła. Ja kupiłem włoskiej firmy za 80zł. Zlej płyn chłodzący na poziomie czujnika około 4litrów , wyjmij czujnik ze starym oringiem. Załóż nowy czujnik i oring i po problemie
owad79 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Też miałem podobny problem. Kup nowy czujnik g2 zielona wtyczka, pół okrągła. Ja kupiłem włoskiej firmy za 80zł. Zlej płyn chłodzący na poziomie czujnika około 4litrów , wyjmij czujnik ze starym oringiem. Załóż nowy czujnik i oring i po problemie Dzięki,będę działał. ;-)Dzięki koledzy,czujnik wymieniony-sprawa rozwiązana ☺ dość sprawnie mi to poszło i niewiele płynu się wylało ? Edytowane 29 Czerwca 2016 przez owad79
Grztom Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Bo jak się ma sprawne rączki to ubytek jest znikomy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się