Emejcz 76 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Chciałbym zlecić wybicie katalizatora u siebie, ale tak czytam i szukam i wychodzi na to, że operacja może się finansowo nie opłacać. Myślałem, że to będzie prosta sprawa, ale nie wygląda na to. Pojechałem do tłumikarza to chciał za wybicie wkładu i jakąś wstawkę około 400zł... Pytanie jak powinno się to w ogóle zrobić w APU? Katalizator mam dupnego kształtu - https://www.bildelsbasen.se/img/a/240/a/7bce4c/path/mnt/newftp/282/bil/lgnr/3321_1.jpg/vw_passat_2000_katalysator.jpg Czy do tego da się wspawać do środka rurkę? Bo te zagięcia powodują, że chyba niekoniecznie... Jakie jest najlepsze rozwiązanie i jednocześnie najbardziej ekonomiczne w APU? Zostawiłbym pustą puszkę ALE! Obawiam się, że będzie bardzo głośno i będę słyszał metaliczne dźwięki przy przyspieszaniu takie jak miałem w AEB. Operacje przeprowadziłem. Wstawiłem tłumik przelotowy od gruchota i jest ok. Na zewnątrz trochę głośniej i czuć bardziej spaliny, w środku praktycznie bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 A czemu wy wyciągacie katalizatory ? Przecież to jest w aucie potrzebne, czyż nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się